Spring naar bijdragen

Ervaringen Online Bestellen.


Recommended Posts

Niet zo fijn.

Het duurde 2/3 maanden totdat de spullen verzonden werden. Bleek een fabrieksfout in de brandstofpomp te zitten (aardig wat werk, tank er onderuit halen, pomp vervangen, dan pas erachter komen dat je nieuwe pomp helemaal niet meer werkt).... en er vervolgens totaal niet gereageerd wordt op mailtjes en belletjes. Fabrikant zelf moeten bellen, top service kerel deed zijn uiterste best. Kreeg een nieuwe pomp van hem via teamgrandcherokee, bleek echter niet de pomp te zijn maar een verbinding in de unit zelf. Weer contact met de fabrikant (TGC reageerde weer niet) en een week later had ik de juiste parts in huis.

Kostte wat tijd, 3 keer de tank er onderuit moeten halen (rot klus), maar uiteindelijk opgelost. Onderdelen zijn er erg goedkoop (bijv. aanbieding $75,- voor een complete gloednieuwe fuel pump unit met regulator, kost normaal $300-400). Maar daar nogmaals bestellen zou ik niet doen, veel te lange levertijd en slechte service. Zonder meneer bij de fabrikant van de pomp was het me niet gelukt ben ik bang.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...