inny Geplaatst March 27, 2015 Auteur Rapporteren Share Geplaatst March 27, 2015 (bewerkt) Hoi Ab, Druklager was aan gort, Koppelingscilinder was ook in orde.. lekt nog steeds een beetje olie (weinig).. geen idee waar dat nou vandaan komt (druppel hangt op dezelfde plek). Voorlopig laat ik het even zo (en wil de volgende x de bak er zelf afhalen maar mis een brug en wat tools). Groet Indro (p.s. door dat druklager te vervangen schakelt de bak een stuk lichter, zonder koppeling al gemakkelijk te schakelen..), het koppelings pedaal voelt ook lichter maar dat is wennen denk ik.. daarvoor was ie een stuk zwaarder. March 27, 2015 bewerkt door inny Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ab Geplaatst March 28, 2015 Rapporteren Share Geplaatst March 28, 2015 Als je RMS (rear mail seal) al een tijdje kapot is, is het koppelingshuis waarschijnlijk helemaal vet. Misschien is het nog steeds gelekte olie langzaam overal vandaan komt. Heb je alles helemaal schoon gemaakt? Dan moet je de olie sporen kunnen volgen....Desnoods even de stofplaten voor het koppelingshuis demonteren en kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
inny Geplaatst March 28, 2015 Auteur Rapporteren Share Geplaatst March 28, 2015 Ha Ab, Ik ga waarschijnlijk volgende week de hele bak er weer eens afhalen: maar dan goed: volledig schoonmaken, seal van de as die in de bak gaat vervangen enz. enz... zo langzamerhand moet dan alles wel ok zijn.. zucht... en zo langzamerhand een bijna gereviseerde bak haha. ik hou je op de hoogte.. bijgevoegd een foto van de olie die er vandaag uitkwam na 5 min stationair voor de deur.. :-( groet Indro Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.