Spring naar bijdragen

Afspuiten motor


 Share

Recommended Posts

Zelf spuit ik 'm altijd gewoon af. Wel even er op letten dat je de electrische delen zoals dynamo, ontsteking, computer, enz. niet vol "op de spuit" neemt!

Beetje nat mogen ze wel worden, maar de volle straal zijn ze niet blij mee... wink.gif

Voor de zekerheid kun je e.e.a. natuurlijk ook even inpakken met plasticfolie o.i.d.

Poetsze!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by JeepWrangler92@Sep 3 2005, 12:58

Hoi,

Ik ga regelmatig in het terrein rijden met mijn jeep wrangler (1992).

Mijn motorruimte is dus behoorlijk smerig, Helaas ben ik er enigzinds huiverig voor

om deze met een hoge druk reiniger schoon te spuiten.

Heeft iemand tips of opmerkingen dan hoor ik het graag van jullie

groeten wiljan

<div align="right">

zelf spuit ik hem ook regelmatig af, bij de wasstraat staat een motorrijnigings programma, is wel goed ontvettend, daarna met glansspoel afspoelen, heb me laten vertellen dat dat water geen, weinig electriciteit geleid.

ik doe dit met een draaiende motor die van te voren niet al te warm is en inderdaad niet direkt op de bobine bougies en dynamo.

ik rij nog niet zo lang in het terrein, tips die ik tot nu toe heb gehad:'

-electra van de trekhaak VOOR het terreinspelen even afplakken dan komt er geen zand in

-als je door veel blubber bent gegaan, even achterwielen er af schroeven en de trommels goed schoonspuiten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...