Spring naar bijdragen

Even Voorstellen.


Richard V8
 Share

Recommended Posts

Hallo Cherokee rijders.

 

Ik ben Richard ben 51 jaar en getrouwd met Carolien,en heb twee lieve kinderen :D Diana van 17 jaar oud en Patrick van 13 jaar oud.

 

Ik heb afgelopen woensdag een Grand Cherokee 5.2 bj,1998 gekocht,kenteken is TS-DJ-39 ik heb deze bij L&P Autosport te Hellevoetsluis gekocht,voor een schappelijke prijs.

 

De GC is daar de afgelopen jaren ook goed onderhouden(heb er een pak aan facturen bij gehad,uit hun computer uit gedraaid.).

 

De Cherokee bevalt goed,alles werkt naar behoren,had ook eerst de aankoop tips op dit forum goed gelezen en uitgedraaid.

 

Het enige wat er aan is,is dat je soms moet corrigeren bij het sturen(heb al gelezen dat je een inbusboutje een halve of een kwart slag,met de klok mee moet draaien).dit wil het nog wel eens oplossen.

 

Ben echt verslaafd aan de usa V8en,heb hiervoor een Dodge Van 5,7 liter gehad(een busje).zat ook een vet V8 geluid in B)

 

Hoop veel plezier aan de Jeep Grand Cherokee 5.2 te hebben.

 

Is deze Jeep hier bekend op het forum?

 

Groet,Richard

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuke  welkom reactie's hier :no:

 

Word gevraagt je eerst voor te stellen,doe je dat,krijg je 0,0 reactie's.

 

Heb dit nog nooit op geen enkel forum mee gemaakt!

 

Op alle BMW forums(waar ik al velen jaren lid van ben)word ieder nieuw lid,van harte welkom geheten,en veel plezier gewenst op het forum.(zeker door de moderators).

 

 

 

Gr,Richard.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank voor jullie reactie's. :)

 

Ik zou vanmiddag even de Cherokee starten(na 1,5 week te hebben stil gestaan).maar helaas de accu is plat.

 

Ook stond er op de BC battery low,heb de deuren ook met de sleutel moeten sluiten,

 

Had het eerst met de afstandbediening gedaan,maar de deuren sloten alleen voor,maar achter niet.

 

Is het normaal dat de accu zo snel leeg gaat(na 1,5 week stilstand)of is de accu overleden?

 

Groet,Richard

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo ja welke accu(hoeveel ampere ect.)heb ik nodig voor een GC 5.2l uit 1998?

 

Heb net al gezocht op internet(ook op kenteken)maar krijg bij de een het advies 70amp en bij de andere site 100amp als advies.

 

En ja de een 70 ampere voor 99 euro of 235 euro voor de 100 ampere is nogal een verschil :ohmy:

 

Maar ga er van uit dat de techneute hier op het forum wel weten welke accu ik nodig heb.

 

Groet,Richard

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Richard, voorheen reed ik ook een GC 5.2 uit 1995, ik heb goede ervaringen met Maasbach 4 x 4 uit Amersfoort, dichtbij Hilversum. Ook ga ik daar nu naar toe met mijn huidige Jeep Commander.

Erwin Maasbach weet (zeker bijna) alles over Jeep, en kan je hierbij zeker helpen. Ook voor onderhoud van je GC ben je daar aan het goede adres.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Hallo Richard, voorheen reed ik ook een GC 5.2 uit 1995, ik heb goede ervaringen met Maasbach 4 x 4 uit Amersfoort, dichtbij Hilversum. Ook ga ik daar nu naar toe met mijn huidige Jeep Commander.

Erwin Maasbach weet (zeker bijna) alles over Jeep, en kan je hierbij zeker helpen. Ook voor onderhoud van je GC ben je daar aan het goede adres.

 Bedankt Harm  :thumbsup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb weer een stukje onderhoudshistorie,gevonden  :thumbsup:

 

Op mijn GC staat de naam van Autobedrijf Boekestijn Brielle.

 

Die heb ik gemaild,en de vorige eigenaar van mijn GC,heeft daar de GC in april 2010 gekocht,en t/m 2012 altijd goed laten onderhouden.

 

Ik krijg alle facturen nog toegezonden via mail.

 

Toch mooi,dat ik nu van de laatste 5 jaar,de gehele onderhoudshistorie heb. :thumbsup:

 

De GC is in ieder geval de laatste 5 jaar top onderhouden.

 

Daar ben ik wel blij mee, :D

 

Groet,Richard

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...