Spring naar bijdragen

Te Koop Aangeboden 1998 Wrangler Tj Met Upgrades


J33ptj
 Share

Recommended Posts

Met bij behorende Sankey trailer, vernieuwt met acther as en banden (Zelfde breedte als de TJ)

Er zaten stickers  op de deuren (zie fotos) maar die heb ik verwijderd

De TJ is RECHTS HANDIG STUUR, staat niet op nederlands kentekn (was to 16 Mei) maar kan gemakkelijk her-ingevoerd worden.

 

Vraag prijs: 10,950Eur maar open voor alternative biedingen

Robert

+31 6 20394503

 

Details:

 

Al het "onderwerk" is uitgevoerd door: Surrey Off Road in UK

Suspension

Teraflex 4" Long arm lift c/w disconnects and Monster arms
OME LT Shocks
OME Steering Damper
Driveline/Axles

SYE-Teraflex/JB Conversion
Novak universal Transfer case shifter
GKN CV Propshaft
4.56 Ring and Pinion
ARB lockers front and rear
Kentrol Stainless Steel Diff-covers (aka posey diff covers)
Warn Rear full floater shafts w/5x5

post-16162-0-86398300-1415278009_thumb.j

post-16162-0-82161700-1415278015_thumb.j

post-16162-0-84802000-1415278023_thumb.j

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Succes met de verkoop...... :whistle:

 

Ter verduidelijk, de Jeep stond op NL platen en had hem bijna verkocht aan een brit, helaas had ik hem al van NL kenteken afgehaald voor de uitvoer die toen niet doorging. Terug invoeren moet geen probleem zijn, evt kosten daar voor zal ik voor mijn rekening nemen.

 

Robert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ab, nee hij staat niet op engelse platen, ik had hem op nederlands kenteken staan en zou hem verkopen aan een brit. Die verkoop ging uit eindelijk niet door, maar pas nadat ik hem van NEderlands platen had af gehaald.

 

Wel het stuur aan de rechter kant, maar dat it m.i geen probleem. En dat is niet iets dat (makkelijk) te wijzigen is (ok, alles is mogelijk...).

 

Dit is een van de beste Jeep TJs die je kan krijgen voor relatief weinig geld, als je alles wil doen wat ik hier aan heb veranderd ben je veel meer kwijt dan wat ik vraag.

 

Robert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ab, nee hij staat niet op engelse platen, ik had hem op nederlands kenteken staan en zou hem verkopen aan een brit. Die verkoop ging uit eindelijk niet door, maar pas nadat ik hem van NEderlands platen had af gehaald.

 

Wel het stuur aan de rechter kant, maar dat it m.i geen probleem. En dat is niet iets dat (makkelijk) te wijzigen is (ok, alles is mogelijk...).

 

Dit is een van de beste Jeep TJs die je kan krijgen voor relatief weinig geld, als je alles wil doen wat ik hier aan heb veranderd ben je veel meer kwijt dan wat ik vraag.

 

Robert

 

Het had relatief weinig geld geweest als het stuur gewoon op de plek had gezeten waar het hoort te zitten. Dat is bij jouw jeep dus niet het geval en hierdoor kan je dus ook absoluut niet spreken van een relatief koopje want dat is het dus niet. Vergeet ook niet dat dit alles er dus al minimaal 8 jaar onder zit en hierdoor al een verleden heeft opgebouwd qua terrein rijden en slijtage waar deze jeep natuurlijk ook voor gebouwd was zoveel jaren terug.

 

Wat mij ook verbaast is dat je gebruik maakt van gedateerde foto's. Zelfs al is de jeep niet verandert dan nog gebruik je recente foto's om iets te verkopen. Dit komt gewoon een beetje vaag over in combinatie met het feit dat de jeep niet meer op Nederlands kenteken staat.

 

Wat was je oude Nederlandse kenteken? Dan zoek ik er wat gegevens bij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...