Spring naar bijdragen

Welke Speakers?


Recommended Posts

Hey Mark,

Ik heb de mijne (allemaal behalve die in de soundbar) vervangen door JBL's. De originele waren bijna allemaal gescheurd.

Let er wel op dat je speakers koopt die 2ohm ondersteunen, de meeste zijn tegenwoordig namelijk 4ohm. De versterker zit op 2ohm.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yep; voor: JBL GTO6508C en achter GTO6528S.

Voor de voorspeakers moet je even wat draden trekken; van de originele draden in de deur naar binnen, daar komt er een filtertje. Van dat filtertje gaan ze naar de nieuwe tweeters in het dashboard, en ook weer terug de deur in voor de woofer. Hou er even rekening mee dat je plastic adaptertjes nodig hebt om de speakers in de deur te monteren, tenzij je in de deuren wilt boren natuurlijk.

Ik merk wel dat dezelfde voorspeakers die ook in de Chrysler van mams zitten, wel een stuk beter klinken. Daar zitten dan wel zwaardere versterkers in, maar voorlopig vind ik het geluid in de Jeep met standaard versterker ook wel goed genoeg. Bovendien komt er ook nog eens een V8 geluid uit dat ding :wub:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je hebt veel verschillende, maar ik heb deze besteld; http://www.ebay.com/itm/6-5-Car-Speakers-Front-Door-Adapter-6-5-6-75-C656F-/161316423069?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&fits=Model%3AGrand+Cherokee&hash=item258f35459d&vxp=mtr

Zelf iets maken van MDF kan natuurlijk ook, maar bij mij waren de schroeven uit het hout getrild.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb nog een nieuw setje Infity ovale speakers liggen.

Weet niet of het woofers zijn, maar je zou de codes op de speakers eens kunnen vergelijken.

Kijk maar eens bij "Te koop aangeboden" Zie dan mijn topic :

http://www.jeepforum.nl/topic/28519-infinity-speakers-voor-deur/?p=318730
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...