Spring naar bijdragen

Start Niet Meer


Recommended Posts

Hallo , heb een grand cherokee van 2003 . 2,7 Diesel. Heb de voorste ruitenwissers/sproeiers doen werken . (vuil)  Is onmiddelijk stil gevallen al te rijden . Heb geen lichtje dat brandt in de kombi . Startmotor draait ook niet meer. Heb al de zekeringen nagekeken. Zou het kunnen dat het stuurslot/newman door gebrand is ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb je de accu al eens nagekeken?

Hallo , heb de batterij na gekeken , start motor komt niet in werking . Als je het kontakt opzet is er geen licht signalen in de kombi. Kompkleet zwart. Heb tussen de zekering van 20 en 21 kort gesloten , dan komt de kombi toch verlicht.  Kontakt slot (newman)  ook al nageken. Alarm ook al af gesloten. Geen resultaat. Is er een centrale stuurdoos ? Heb er geen elektrisch schema van. vriendelijke groeten. Mit

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb ook ondervonden dat als ik de sleutel draai laatste stand om de startmotor moet draaien. Gebeurt er niks. Dan komen er wel lichtjes in de kombi. (Geen sleutel immo ) Maar niks anders. Heb aan de neman ook probreren te overbruggen maar geen reaktie. Vridnddlijke groetjes. Mit

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien eens een postje met nederlandse woorden doen?  Ik zie hier dingen voorbij komen die ik niet echt herken......

 

Electrisch schema kun je vinden in een FSM, zorg wel dat je een versie met het "diesel suplement" hebt. 

In een Grand zitten twee zekering panelen, eentje rechts bij de voeten, en eentje in een zwarte box onder de motor kap. Ik neem aan dat je alle zekeringen en relais gecontroleerd hebt op werking?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...