Spring naar bijdragen

Raam Achterklep


Recommended Posts

Hoi

Het raam van de achterklep wil niet open.

Ik heb de binnen bekleding er afgehaald en daar zag ik een koper kleurig blokje met een pen er aan als ik die handmatig bediende ging het raam wel open.

Behoord dit van het slot te gaan als ik de afstandsbediening gebruik?

Gr Patrick

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even meten of je er stroom op krijgt, zo niet dan zit er op de handgreep van de achterklep een schakelaar geschroefd (een klein rechthoekig blokje met twee draden). Als je op unlock drukt dan word dit schakelaartje via het witte plasstic schuifstuk bediend zodat hij de stroom doostuurt naar het motortje van de achterruit. Anders zou er altijd stroom op blijven staan en kan je de achterruit altijd openen. Druk je op lock dan word de witte plastic schuif terug getrokken zodat de schakelaar niet meer bediend word en er geen stroom meer word doorgestuurd naar  de motor van de achterruit.

 

Een losse schakelaar is niet te koop, word een complete handgreep. Kost ong een 100 euro bij de dealer. Ik moet er ook nog een hebben, bij mij is hij ook kapot. Maar ik haal er wel een op de sloop.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...