Spring naar bijdragen

Goede garage in regio Utrecht


lkraan
 Share

Recommended Posts

Net de Jeep garage in Utrecht gebeld om te vragen wat een grote beurt kost en zij gaven aan dat het ongeveer €770 kost. Daarna Maasbach gebeld en bij hun kost dit tussen de €300 en €400 en zij doen daar veel meer voor. Kosten zijn dan wel exclusief rem onderdelen, maar dat leek mij ook logisch. Tevens kon de auto bij Maasbach al volgende week woensdag terecht en bij de Jeep garage pas vanaf 20 september.

Dat was een makkelijke keuze smile.gif

Bedankt voor de tip!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jeep vandaag naar Maasbach gebracht voor een grote beurt en ben zeer tevreden.

Ik denk dat ze niet duur zijn en ze kwamen over dat ze verstand van Jeeps hebben.

De beurt kostte 440 en ze hebben al het vloeibare ververst/bijgevuld, oliefilter vervangen, bougies vervangen, nieuwe ruitenwissers en 1 gerepareerd, bandenspanning en uitlijning gecontrolleerd, hier en daar wat zaken ingevet zoals een achteras. Ze hebben ook geprobeert om de ABS uit te lezen, maar dit lukte ze niet.

Los daarvan erg vriendelijke lui en de beurt kon binnen een week ingepland worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 11 months later...

Helemaal mee eens, voor mij is Maasbach 4x4 de dealer in de buurt van Utrecht/Amersfoort. Buiten een servicebeurt geven zij veel gratis advies en uiteindelijk scheelt dat in je portemonnee.

De onderdelen die ik zelf kan vervangen haal ik bij B&S te Tiel of Bastings in Maasmechelen. Als er nog verdere tips zijn dan van harte.

Gruzkot,

Rick

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...