Spring naar bijdragen

Storing Ruitenwissers


Recommended Posts

Hallo.

 

 

Ik heb sinds 2 weken een storing met mijn ruitenwissers. 

 

Zodra ik de ruitenwisser hendel 1 of meerdere standen omhoog doe  stoppen ze halverwege,  en gaan ook niet meer terug,  en zo af en toe  gaan ze wel terug.

 

 

Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?      

 

Of is het een zekering die niet helemaal goed is,  en welke zekering is het dan?  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vocht in de motor? Doen ze dat stoppen altijd? of na een tijdje? Heb dit ook gehad, ruitenwissermotor werd ook loeiheet. Ruitenwissermotor even eruit halen, open maken goed schoonmaken, invetten en met vloeibare pakking goed sealen.

 

Let even op de positie als je de ruitenwisser demonteerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ze stoppen vrijwel direct.      

Met regenweer  werken ze gewoon weer vrij znel.

 

Wat ik eens geprobeerd heb:   De ruitenwissers van het raam afhalen  en dan de ruitenwissers aanzetten dan draaien ze rond zoals het hoort.   Het lijkt wel of ze stroef over de ramen zelf schuiven.    misschien iets te fanatiek geweest met poetsen haha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag heb ik de ruitenwisser motor eruit gehaald   en onder het hoesje zat wat roest.  

Ik kon de motor niet met de hand tegenhouden nadat ik hem gedemonteerd en aan gezet had.      na een minuutje stopte die er weer mee.

 

 

Ik hoor ook een soort geknars  bij de ruitenwisser hendel,   Kan daar het probleem misschien zitten? 

 

De motor lijkt Oke. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...