Spring naar bijdragen

Afkeur....


XJos88
 Share

Recommended Posts

KOP OP JOS,

Volgende keer de wielen eraf en die trommels schoonmaken, modder eruithalen en dan gaat het veel kilometers langer mee.

Met mijn CJ heb ik met nieuwe remschoenen na een strandrace nog 500 km kunnen rijden en toen zaten de nagels in mijn trommel. sad.gifsad.gif

Het strand doe ik sinds die tijd nooit meer !!!

Succes volgende keer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by Vulture@Jan 30 2004, 19:44

Maar nieuwe schoentjes kosten de kop niet, toch? En dan mag je weer een jaar genieten van je geel gevaarte!  tongue.gif

Een half jaar sad.gif hij had in augustus al gekeurd moeten zijn smile.gif

Heb het al weer verwerkt hoor, de afkeuring smile.gif alleen angelique nog niet, vrees ik tongue.gif

Nee, snel even halen, alles goed schoonmaken (mooi moment voor het zandstraalpistool smile.gif ) en dan rijdt ie wel weer..

Enig idee of er ook een setje te krijgen is waar die veertjes enzo inzitten? de mijne beginnen een beetje vormeloos te worden van de roest.. Of gooi ik ze gewoon in de cola?

en ik ben dat staalkabeltje kwijt waarmee de rem zichzelf afstelt... Oogje zit er nog wel aan smile.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by XJos88+Jan 31 2004, 10:56 -->
<!--QuoteBegin-Vulture@Jan 30 2004, 19:44

Maar nieuwe schoentjes kosten de kop niet, toch? En dan mag je weer een jaar genieten van je geel gevaarte!  tongue.gif

Een half jaar sad.gif hij had in augustus al gekeurd moeten zijn smile.gif

Een jaar, na keuring heb je gewoon een jaar APK

Link naar opmerking
Deel via andere websites

0x4E2 dan he... anders wordt het zo verwarrend..

maar goed.. heb vandaag wat nieuwe onderdeeltjes besteld (was natuurlijk weer niks op voorraad bij de lokale vriendelijke chrysler dealer...) te weten vier veertjes model A en twee veertjes model B, welke er tezamen voor zorgen dat het remmen ook weer eens afgelopen is..

Een niet overbodige maatregel aangezien ik blijkbaar het hele jaar met de rem erop gereden heb..

Zal allicht nog wat gaan uitmaken voor het benzineverbruik, wat aan de hoge kant was als je bedenkt dat ik een 70 liter gastank in 150 km leegreedt..

Het omrekenen van de hier genoemde getallen in de diverse andere getalstelsels (ik heb nog niemand octaal horen tellen?) laat ik als een oefening voor de lezer...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...