Spring naar bijdragen

Electronica Tj 97


Recommended Posts

Ik heb in een 2.5 tj 97 een 4.0 blok en de pcm van een 4.0, draadboom van de 2.5.

Nu zie ik in de schema's van Haynes een verschil in de draadboom van een 2.5 en 4.0

Bijvoorbeeld in tekening 12-57   " Typical fuel and ignition system circuit " voor de 2.5 en de 4.0 verschillende aansluitingen voor de 4.0 heb ik staan S126 en S127 die nu ontbreken, waar kan ik aansluiten, ofwel waar vind ik S126 en S127?

Iemand een idee?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haynes is prima op het toilet, lekker handzaam.

Voor de bedrading van je Jeep moet je toch echt het FSM hebben. Liefst van het goede jaar.

uit mijn hoofd zijn S 126 en 127 stekkerverbindingen op het schutbord, ik wil het best wel even voor je nakijken maar heb je niet meer aan het FSM?

siert.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

S127 zit achter op je inlaatspruitstuk, voorziet oa de injectoren van stroom.
S126 zit achter je cilinderkop tegen het schutbord.
trouwens, het zijn geen stekers maar splices.
siert.




Haynes is prima op het toilet, lekker handzaam.
Voor de bedrading van je Jeep moet je toch echt het FSM hebben. Liefst van het goede jaar.
uit mijn hoofd zijn S 126 en 127 stekkerverbindingen op het schutbord, ik wil het best wel even voor je nakijken maar heb je niet meer aan het FSM?
siert.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

De slices heb ik inmiddels gevonden via de fsm(inderdaad Siert), de oorzaak van de niet werkende injectie ook.

Het ASD relais weerhoud de boel van spanning, deze geeft dus geen spanning door en ik kan niet vinden waar dat aan ligt.

Nu heb ik ook een andere bak onder de auto en houd 1 stekker en een sensor over, zouden deze met het asd te maken hebben?

xzxt.jpg
ot0v.jpg
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...