Spring naar bijdragen

Sidebar


thezeeuw
 Share

Recommended Posts

Weet iemand een goed gesorteerde sidebar/-step, of hoe ze ook heten/wat het verschil is, bij voorkeur in de buurt van Gouda?

 

Ik zoek

- bescherming aan de zijkant. ook voor (toekomstig) terreinwerk (geen zware tochten, gewoon leut met de familie)

- bescherming tegen hufterige naast-parkeerders die te fanatiek hun leasebak-deuren openpleuren

- step-up om beter op en bij het dak te komen, en evt de wat kleineren onder ons makkelijker in/uit te laten stappen

- bij voorkeur zwart (ben niet zo van de bling-bling, glim-glim)

 

Alvast bedankt,

Groets,

Marco

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...

Ben dr bijna uit. Online de installatie instructies bekeken (zie de bijlage als pdf) maar snap punt 4 en bijbehorend plaatje 4 niet helemaal.

 

Heb onder de auto gekeken, maar op de aangewezen plek zie ik enkel 2 schroeven (ze hebben in ieder geval een punt en een draad die voor mij op een schroef lijkt ipv bout) ipv een bout.

Verder zijn ze best dun om daar een dergelijk frame aan op te hangen.

 

En het lastigste: ik zie geen speling tussen het plastic van de auto waar dan dit stuk (plaatje 5) tussen zou moeten. En daarnaast is het hardplastic wat nauwelijks meegeeft dus bang dat het gaat breken, en ik dus niet weet hoe ik in godsnaam bij die schroeven/bouten kan komen om ze los (en weer vast) te krijgen.

 

Tips, trucs?

 

Groets,

Marco

installation_instructionssmallpdf.com.pdf

bewerkt door thezeeuw
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ze zijn inderdaad in eerste instantie bedoeld om de wat korteren onder ons te helpen met in- en uitstappen.

 

Daarnaast zou het mooi zijn als ze ook (wat) bescherming zouden bieden, maar de keuze is erg beperkt, ook omdat ik ze vooral in het zwart wil, er dus opstapjes op moeten zitten, en ik bestaande bevestigingspunten wil gebruiken..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...