Spring naar bijdragen

Brandstofmeter


Recommended Posts

Nou, gisteren zoals vermeld de GC 5.9 opgehaald, niks aan de hand met rijden of iets. Moest alleen mezelf inhouden om niet meteen de snelheidlimieten giga te overschrijden. Vandaag ga ik em aftanken staat de brandstofmeter op 0 en lamp brand, was nog half vol toen ik thuis kwam.  Na het tanken  en 2 x gestart te hebben de brandstof meter halverwege te blijven hangen. Kan deze storing niet vinden in de topics dus hierbij de vraag. Wie heeft dit ook al eens mee gemaakt en weet hoe dit op te lossen. horr het graag.

gerrit

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Is het trouwens normaal dat als je de verlichting inschakeld de dashboard verlichting zeker de helft minder wordt en na een tijdje rijden het weer gewoon goed gaat branden? Hoop dat ik het zo duidelijk verwoordt. Ook de binnen verlichting wil nog steeds niet.  Brandstofmeter verspringt ook nog regelmatig. Graag advies hierover, slechte massa of zo?.

Gerrit

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met inschakelen van de verlichting worden de displays (VIC en OHC) gedimd. 

Binnenverlichting zekering is goed? 

 

Beide storingen kunnen het gevolg van een slechte lichtschakelaar unit zijn. 

 

Brandstof meter.... geen idee. Je zou het in het schema even kunnen nakijken waar de stekkerverbindingen in dit circuit zitten. Daar zal het wel ergens zitten. 

Er zit ook een stekker, buiten onder de wagen, tussen de tank en waar de kabels onder de achterbank naar binnen gaan. Die zou ik als eerste controleren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...