Spring naar bijdragen

Even Voorstellen


Ruanna
 Share

Recommended Posts

Hierbij even het voorstel rondje doen, ik ben Ruud en woon in het zonnige Arendonk [bE].

Momenteel in het bezit van een Grand Cherokee 2.7 en jaren geleden een tijd lang met een ouder type 4.0 gereden.

 

Nadat de keuze weer op Jeep gevallen was meteen even internet bekeken omdat een forum zoals deze vaak nuttig is.

Aangezien de Jeeps vaak wel iets te verduren hebben gehad is het handig je beetje in te lezen en wat punten te onthouden.


Zo zat ik al met de kachel die niet echt warm werd en hier dus gevonden dat je dit uit kon lezen.

Kijk dat zijn de nuttige dingen waar mensen iets aan hebben.

 

Mijn Jeep heeft c.a 221 gelopen en dat vind ik acceptabel voor de leeftijd.

Zal er weinig mee rijden, het is voor erbij en wat boodschapjes doen enz.

Dat hij niet nieuw meer was is duidelijk, toch een strak exemplaar gevonden die deukloos is....en dat op de lange vlakken is een hele prestatie.

 

Verder zal ik zoals met elke auto die ik gereden heb er steeds e.e.a aan vernieuwen om hem in een gezonde staat te krijgen/houden.

Deze ochtend setje nieuwe voorbanden erop laten leggen en zag dat ook de remblokken rondom eindje op zijn.

Dat word dus volgende aanpak.

Het stuur is bovenop beetje smoezelig en deze zal ik ook nog vervangen.

Uiteraard de kachel nog, dat zijn de klepjes zoals omschreven in een topic hier en lijkt me ook geen enkel probleem.

 

Veder is de algehele staat meer dan goed en netjes.

Interieur niets aan verprutst, afgebroken, de matjes mogen nog keer ververst worden en dan is het wat dat betreft wel klaar.

 

En dus weer een Jeep rijder erbij...

bewerkt door Ruanna
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...