Spring naar bijdragen

Stekkers Radio Aansluiting


PepijnS
 Share

Recommended Posts

M'n radio is kapot en er komt binnenkort een nieuwe in. Omdat je bij "oude" auto's nooit weet wat er allemaal geprutst is heb ik alle bekabeling op de een of andere manier aan de originele kabelboom gebrouwen en die nergens naartoe gaat weggehaald.

 

Nu blijf ik met 2 originele platte stekkers zitten waar wat vanaf geknipt was en waarvan ik geen idee heb waar ze voor zijn. Als ze niet echt ergens toe dienen haal ik ze liefst helemaal weg voor ik de nieuwe radio aansluit.

 

20130926_190629_zps882c574e.jpg

 

Het gaat om de 2 rechtse brede platte stekkers grijs & zwart. De rest weet ik waar het voor is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zonde dat er ooit zo geknipt is in de originele kabelboom om een tientje te besparen op een verloopadaptertje :no:


Maar uhm, die grijze en zwarte stekkers, dat zijn de stekkers die in de originele Jeep radio gaan. Nu zijn alle benodigde kabels er vanaf geknipt en op een hele slordige manier omgebouwd naar een ISO aansluiting. Waar de kabels voor zijn die eraan hangen durf ik zo niet te zeggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo'n vermoeden had ik al, vooral netjes zoals ze de massa bij elkaar geplakt hebben :frusty:  Heb daar ook zo'n hekel aan dat gebrouw, zet er dan tenminste stekkertjes aan, maar goed. Bedankt in ieder geval. Maar even kijken of er nog ergens spanning op staat of komt als het contact aanstaat en dan maar afknippen en netjes afdoppen en wat ik nodig heb netjes verbinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...