Spring naar bijdragen

Knipperlichten Die Continu Branden (Parking Lights)


Ronizz
 Share

Recommended Posts

Ron,

Volgens mij zitten er al standaard lampen in je knipperlichten met twee gloeidraden. Zoals een combinatie van rem en achterlichtlamp. Je dient ze alleen nog aan te sluiten op je verlichting. Ik heb zelf ooit in Amerika de voor reflectoren vervangen door sidelights. Reflectoren met een lichtje erin. Ik heb zelf ook al eens zitten denken om de knipperlicht unit aan te sluiten op mijn verlichting. Nooit van gekomen. Weet niet of het mag in Nederland.

Gr. Ruud

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ron, Volgens mij zitten er al standaard lampen in je knipperlichten met twee gloeidraden. Zoals een combinatie van rem en achterlichtlamp. Je dient ze alleen nog aan te sluiten op je verlichting. Ik heb zelf ooit in Amerika de voor reflectoren vervangen door sidelights. Reflectoren met een lichtje erin. Ik heb zelf ook al eens zitten denken om de knipperlicht unit aan te sluiten op mijn verlichting. Nooit van gekomen. Weet niet of het mag in Nederland. Gr. Ruud

ik zal eens kijken hoe dit te doen, bedankt voor de tip!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...