Spring naar bijdragen

start onderbreker


Recommended Posts

Hi, probleem nr 100! Ik kan niet meer met mn afstandsbediening mn portieren openmaken met het gevolg dat het alarm na een paar seconden afgaat. Er zit een startonderbreker op mn auto die ik met de afstandsbediening automatisch uitzet wanneer ik mn portieren open. ik kan niet meer rijden nu. het lampje van mn ab brandt nog wel. is er een andere manier om mn voiture weer aan de praat te krijgen of hebben jullie een andere oplossing?

vriendelijke groeten

Balminator

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by balminator@Aug 1 2005, 13:31

Hi, probleem nr 100! Ik kan niet meer met mn afstandsbediening mn portieren openmaken met het gevolg dat het alarm na een paar seconden afgaat. Er zit een startonderbreker op mn auto die ik met de afstandsbediening automatisch uitzet wanneer ik mn portieren open. ik kan niet meer rijden nu. het lampje van mn ab brandt nog wel. is er een andere manier om mn voiture weer aan de praat te krijgen of hebben jullie een andere oplossing?

vriendelijke groeten

Balminator

<div align="right">

Zelfde probleem gehad. Enige oplossing: naar de stealer en opnieuw de ab's laten inlezen.

Bij mij was uiteindelijk de oorzaak een bijna lege accu waardoor de ab niet meer herkend werd. Hoe is het trouwens met je andere ab?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Balminator,

De eerste vraag is of er naderhand een alarm is ingebouwd.

Ik heb een Gemini alarm welke werkt met startonderbreker en akkoustisch alarm, terwijl de oorspronkelijke Jeep alarm/startonderbreker werkt met de zogenaamde Sentry key (de chip in de sleutel).

Een start onderbreker is gemakkelijk "kort te sluiten" als je weet welke draden (die naderhand zijn getrokken) je moet hebben.

Indien de batterij van de afstandbediening leeg is, dan heb je inderdaad een soort dongel met 2 contacten om de startonderbreker uit te schakelen of er zit ergens een schakelaartje verborgen.

Greets,

JPK.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by Erik@Aug 2 2005, 22:39

Heb je er niet zo'n staafje bij je AB, waarmee je het alarm en startonderbreker kunt uitschakelen als je het portier geopend hebt? Zo'n staafje kun je bv. bij het contactslot in de buurt tegen een daarvoor geinstalleerd punt aanhouden waardoor je dit bereikt.

<div align="right">

Waar zou je dat staafje dan inmoeten duwen ,is een soort reset dan bedoelt U ??? dry.gif J. G

P.S. kan dat een plastiek langwerpig maar kort iets zijn ??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...