Spring naar bijdragen

Sporen Zj


Recommended Posts

mijn grand 5,9 uit 98 is tijdens het rijden erg onrustig.

hij begint bij +_ 90 km te zoeken en is dan niet soepel op de weg te houden   :cry:

hij is 2,5 ins verhoogt met een trailmaster set er zitten  fedima 31 onder http://www.offroadbanden.com/a-22917317/f-mud-15/fedima-f-mud-31-10-50r15/

ik hed zelf de indruk dat hij te soepel veert heeft iemand hier ervaring mee en evt een oplossing want dit geswabber voelt niet veilig.

groet mike

Link naar opmerking
Deel via andere websites

mijn grand 5,9 uit 98 is tijdens het rijden erg onrustig.

hij begint bij +_ 90 km te zoeken en is dan niet soepel op de weg te houden   :cry:

hij is 2,5 ins verhoogt met een trailmaster set er zitten  fedima 31 onder http://www.offroadbanden.com/a-22917317/f-mud-15/fedima-f-mud-31-10-50r15/

ik hed zelf de indruk dat hij te soepel veert heeft iemand hier ervaring mee en evt een oplossing want dit geswabber voelt niet veilig.

groet mike

 

Zat bij die 2.5 inch verhoging van Trailmaster ook een andere trackbar om je assen recht onder je auto te houden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
Zat bij die 2.5 inch verhoging van Trailmaster ook een andere trackbar om je assen recht onder je auto te houden?

sorry  voor late reactie.

maar ik krijg geen e-mail bij reactie.

ik weet niet of er ook een andere trackbar is gemonteerd ik heb hem zo gekocht.

maar ik ondertussen de rubbers vervangen en hem uitgelijnd en rijd nu een stuk beter .

bedankt voor jullie reactie,s

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...