Spring naar bijdragen

All American Wheels 29-30 Juni 2013


Poison Ivy
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

haha die rode is de mijne. Op Zaterdagmorgen nog de laatste bouten vastgezet van de verhogingsset, helaas geen tijd meer gehad voor de bodylift, anders had ik m graag even uitgeprobeerd op de zandbulten daar. Was idd een gezellig weekend, helaas wel redelijk weinig auto's, maar dat zal wel met het matige weer van vrijdag en zaterdagmorgen te maken hebben gehad. Goeie bandjes op de Zaterdagavond, vooral Koyle knalde behoorlijk!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, de zaterdagavond hebben we gelaten voor wat het was. Ik had de kleine man al genoeg uit te leggen over de 'dames'.  Heb er wel foto's van, die volgen nog.

 

Wel leuk als jullie er de volgende editie weer zijn om even kennis te maken, een gezicht bij de forumnamen. De bovenste Jeep hadden wij mee, oftewel we stonden vlakbij.

 

Groetjes!


:bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

komend jaar zijn wij er weer, het is voor ons maar 10 minuten rijden. Misschien dat het volgend jaar weer in Asten-Heusden is, dat zou kunnen, maar ook dat is maar een stukje. We houden het in de gaten, altijd leuk om nieuwe mensen te leren kennen!

 

  Hoi Rene

 

Waar kom je vandaan dan? Ik kom uit Heusden, koffie staat altijd klaar.

Ze zijn dit jaar ook bezig geweest om het weer in heusden te krijgen, maar er was bezwaar van een minicampinghouder waardoor dat niet lukte/ te lang ging duren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Theo,

ik kom uit Someren, dus dat is maar een kippeneindje. Ze zijn idd bezig geweest om het terug in Heusden te krijgen, ze zijn ook bezig geweest om het langs de Meijelseweg te krijgen, vlakbij de Buizerd, ik weet niet of je dat bedoeld? Die koffie hou ik van je tegoed! :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...