Spring naar bijdragen

Knak Bij Het Sturen


Recommended Posts

Sinds een paar dagen heb ik af en toe last van een knak bij het sturen naar rechts.

 

Ik merk ook dat het wiel bij het naar rechts sturen minder ver komt dan naar links sturen.

 

Het kan volgens mij alleen aan de stuurhuis liggen (denk ik).  Mogelijk kan het ook nog de stuurdemper zijn.

 

Heeft iemand nog een idee hoe dit te testen?

 

En waar kan ik een nieuw stuurhuis kopen voor een mooi prijsje :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sinds een paar dagen heb ik af en toe last van een knak bij het sturen naar rechts.

 

Ik merk ook dat het wiel bij het naar rechts sturen minder ver komt dan naar links sturen.

 

Het kan volgens mij alleen aan de stuurhuis liggen (denk ik).  Mogelijk kan het ook nog de stuurdemper zijn.

 

Heeft iemand nog een idee hoe dit te testen?

 

En waar kan ik een nieuw stuurhuis kopen voor een mooi prijsje :-)

Kruisje?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag de Jeep even met de bandjes van de vloer gehad. De stuuruitslag was ook niet ver genoeg naar rechts.

 

Samen met een andere hobby sleutelaar gekeken een sturen de ander onder de wagen.

 

We zagen behoorlijke speling op de stuurkogels en het vermoede is dat deze het probleem veroorzaken. Deze gaan we als eerste vervangen en laten uitlijnen.

 

Word vervolgt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even handmatig testen, dus wielen van de grond, maximaal sturen en wiel met de hand draaien.  Controleer gelijk de stuurkogels en fusee's op speling en smeer ze gelijk door. 

Vraagje over dat doorsmeren, hoe weet ik wanneer ik genoeg gepompt heb??

 

Saludo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...