Spring naar bijdragen

2.7 Crd Muli V Riem, Waterpomp, Meelooprollen En Spanrol Preventief Vervangen


Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Klus geklaard, zonder het verwijderen van het ventilatorhuis.

Gaat veel tijd zitten in het vinden van de juiste gereedschappen, zodat je er redelijk bij kunt.

Er zat 1 meelooprol met torx bout vast welke al wat was beschadigd, komt nog eens bij dat de diepte van het reces minimaal was waardoor de bout niet meer op een normale manier los kon.

Uiteindelijk de meelooprol gepeld tot op de bout en deze toen eruit kunnen draaien

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klus geklaard, zonder het verwijderen van het ventilatorhuis.

Gaat veel tijd zitten in het vinden van de juiste gereedschappen, zodat je er redelijk bij kunt.

Er zat 1 meelooprol met torx bout vast welke al wat was beschadigd, komt nog eens bij dat de diepte van het reces minimaal was waardoor de bout niet meer op een normale manier los kon.

Uiteindelijk de meelooprol gepeld tot op de bout en deze toen eruit kunnen draaien.

Wel de accu, accubak verwijderd en de hogedruk leidingen van de stuurbekrachtiging los gemaakt.

Bedankt voor de vele reacties en tips, zonder jullie had ik de klus niet kunnen klaren. :-)

Blijkbaar niet veel 2.7crd rijders/monteurs.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

<..>

Bedankt voor de vele reacties en tips, zonder jullie had ik de klus niet kunnen klaren. :-)

Blijkbaar niet veel 2.7crd rijders/monteurs.

Sorry dat ik je niet kon helpen. Mijn 2.7 CRD heeft er pas 255.000 km op staan, dus deze revisie is nog lang niet aan de orde :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry dat ik je niet kon helpen. Mijn 2.7 CRD heeft er pas 255.000 km op staan, dus deze revisie is nog lang niet aan de orde :-)

Haha, knap als je 255.000 km kan rijden zonder deze onderdelen te hoeven vervangen, je hebt er zeker ook nog de eerste set banden op liggen :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...