Spring naar bijdragen

Th 350 Inbouwen Bij Cj7 Met Chevy 350


wimbo
 Share

Recommended Posts

Om de cj klaar te zetten voor de jamboree ging ik de hoek van de pinion vooras aanpassen. Daardoor moet de cardan vooraan vervangen worden door een CV worden.

Nu wou ik met de tijd ook een automaat installeren waardoor opnieuw een aanpassing aan de aandrijfassen nodig was.

Dus heb ik besloten alles in eens te doen.

Ik zoek nog volgende onderdelen :

  • Adaptorkit TH350 naar D300
  • Stuur YJ of chief '78 met shifter
  • een shifter- en kick down kabel
  • flexplate (moet nog tanden tellen op mijn vliegwiel of kijken als het een universele starter is)

Die kan ik ook nieuw bestellen, maar als iemand die liggen heeft wil ik die overnemen mits akkoord over de prijs.

Tips en truuks zijn welkom.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zit zo nog te twijfelen. Bij novac hebben ze een opzetstuk voor de uitgaande as TH350 zodat de splines passen op de D300.

Zelf reviseren had ik ook al over gedacht, maar ik weet niet als mij dat zal lukken. Dan kan ik natuurlijk gelijk die as vervangen en sterkere koppelplaten en lagers steken. Heb jij info liggen of web-links ter beschikking?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

heb in mijn jeep en in die van dany (king of the hill) een advance adapter kit gestoken.

op youtube staan diverse filmpjes over het revizeren. zoals ik al zei, het is te doen maar je moet er wel je tijd voor nemen en je bent er zeker een volledige dag mee bezig. cardans moeten hermaakt worden, crossmember moet hermaakt worden, er moet een oliekoeler bij komen,...

de ombouw is niet op 1,2,3 gedaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

heb in mijn jeep en in die van dany (king of the hill) een advance adapter kit gestoken.

op youtube staan diverse filmpjes over het revizeren. zoals ik al zei, het is te doen maar je moet er wel je tijd voor nemen en je bent er zeker een volledige dag mee bezig. cardans moeten hermaakt worden, crossmember moet hermaakt worden, er moet een oliekoeler bij komen,...

de ombouw is niet op 1,2,3 gedaan.

vrees dat wim na een ritje in mijn cj in sclayn vorige maand overtuigd geraakt is...

Heb met hem al besproken wat er allemaal bij komt kijken

voordeel van th350 is dat je idd een apaterkit kunt krijgen die "bolt on" is. Bij mijn th400 moest de uitgaande as vervangen worden...

bewerkt door steven
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...