Spring naar bijdragen

15 februarie,groesbeek


darkwolf
 Share

Recommended Posts

utah heeft al een topic geopend over wat wie gaat doen in februarie maar omdat de draad de topic alweer helemaal kwijt is laugh.giflaugh.gif ben ik maar ff een nieuwe begonnen..

ik ga 15 februarie naar groesbeek.

daar wordt een challenge gereden door off-road challenge....tevens is er de mogelijkheid tot vrijrijden.

voor ieder wat wils dus en je hoeft geen lid te zijn(voor het vrijrijden that is.. wink.gif )

ik wil graag meerijden met de challenge van dit jaar maar niet iedereen hier is daar al klaar voor denk ik(ik zag iemand die nog geen modderbanden heeft bv. tongue.gif )

anyways,voor ieder niveau is er wat wils dus lijkt mij dit zeer geschikt voor ons bonte gezelschap!! smile.gifsmile.gif

meer info op www.offroad-challenge.nl(weet niet hoe ik de link kan plaatsen dus intikken...sorry..) unsure.gifunsure.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 103
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Originally posted by darkwolf@Jan 26 2004, 20:18

ik wil graag meerijden met de challenge van dit jaar maar niet iedereen hier is daar al klaar voor denk ik(ik zag iemand die nog geen modderbanden heeft bv. tongue.gif )Wie heeft er nu weer geen modderbanden

Wie heeft er nu weer geen modderbanden rolleyes.gif

Ik heb wel modderbanden, ze staan alleen nog op mijn wannahave lijst dry.gif

biggrin.gif

En voor de link: *klik* wink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het gaat er ook om als je iets organiseert je niet naar het eerste beste braakliggende terrein kan gaan.

Als je naar een cross-terrein of bv, de Beekse Bergen gaat, heb je iig geen problemen met eventuele vergunningen. Het lijkt me niet meer dan logisch dat je vergunningen nodig hebt voordat je iets organiseert. ( je hoort er altijd een hoop over wink.gif )

Beekse Bergen lijkt me, afhankelijk van de prijs, een leuke optie.

Ik neem aan dat ze daar ook genoeg voorzieningen hebben voor de innerlijke mens.

Het lijkt me ook lekker om iets te kunnen eten en te kunnen drinken.

Opzich lijkt me Lansart ook wel iets.

Dit puur voor de Zuiderlingen onder ons. wink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by darkwolf@Jan 26 2004, 20:18

utah heeft al een topic geopend over wat wie gaat doen in februarie maar omdat de draad de topic alweer helemaal kwijt is laugh.gif   laugh.gif ben ik maar ff een nieuwe begonnen..

daarom had ik de draad almere voortgezet omdat dat een zeer groot braakliggend terrein is

met veel verschillende disiplines

daar kunnen we bijv met z.n alle afspreken kost niets en word gedoogt

er rijdt dikwijls een groep landrovers

ik ga zondag weer ff

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by Angelique@Jan 27 2004, 17:47

de lansart is wel een leuk terrein , lekker veel blubber tongue.gif   en dat hoord er zeker bij

Jij wil gewoon wraak nemen op Max.. biggrin.gif

Maar de landsart vind ik een uitstekend idee.. mooi terrein, lekker tussen de bomen klieren.

Weet iemand de verantwoordelijke persoon voor de vergunningen aldaar? anders heb ik wel een indirecte manier om daar achter te komen via een heel ander 4x4 forum (subaru..)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by banaan@Jan 29 2004, 17:14

ohmy.gif   IK KOM ZATERDAG AVOND TERUG VAN WINTERSPORT ohmy.gif

Maar ik probeer erbij te zijn als mijn beppie de kleine meid alleen bij de oppas wil gaan ophalen  sad.gif   sad.gif

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa????????????

beppie???????????????????????????

hij mag toch he????????????????

laugh.giflaugh.giflaugh.giflaugh.giftongue.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Nieuwe aanmaken...