Spring naar bijdragen

Hurricane?


ottje
 Share

Recommended Posts

Ben aan het rondkijken voor een jeep cj5 of 7.

Nu zag ik er ergens een te koop alleen dit is een 4 cilindere hurricane motor, Heeft er iemand ervaring met dit motortype.

Ik koop hem voor af en toe een dagje terrein te rijden, hebben deze motoren dus genoeg vermogen?

alvast dank

Stefan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben aan het rondkijken voor een jeep cj5 of 7.

Nu zag ik er ergens een te koop alleen dit is een 4 cilindere hurricane motor, Heeft er iemand ervaring met dit motortype.

Ik koop hem voor af en toe een dagje terrein te rijden, hebben deze motoren dus genoeg vermogen?

alvast dank

Stefan

Het ligt er aan hoe heftig je in het terrein wilt rijden. Met 72 pk is de Hurricane (F134) niet de grootste krachtpatser maar met de juiste aandrijflijn en niet te grote banden kun je er veel plezier mee hebben. Het is een oerdegelijk blok wat ook bijvoorbeeld in de Nekafs (M38A1) zit.

Wil je met 35" banden in de diepste modderbakken....dan is dit niet de auto die je zoekt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog geen plannen voor de diepste modderbaden, gewoon af en toe zo een dagje jeepclub lijkt me wel leuk.

Was vorig jaar ook eens gaan kijken ergens bij eindhoven waar ik ook nog even mee mocht rijden met iemand,erg leuk en volgens mijn werd je op wat je auto kon ingedeeld.

denk dat ik morgen maar eens een afspraak met die verkoper ga maken om te kijken of het wat is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...