Spring naar bijdragen

Schiet Uit De 5E Versnelling


Reneetje
 Share

Recommended Posts

:rolleyes:

Hallo,

Mijn Wrangler ('93 4,0) schiet uit de 5 e versnelling als ik de poot (wat bruusk) van het gas haal.....

Met gewoon constante snelheid geen probleem , voorzichtig van het gas af gaat ook goed , maar als ik te snel de poot van het gas haal schiet ie in zijn vrij... :unsure:

Motorrubber/bakrubber zit ik aan te denken , maar zo visueel kan ik er niks aan zien, of zie ik er een over het hoofd.

Iemand een idee waar ik moet zoeken ?

Rene :rolleyes:

bewerkt door Reneetje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

rene

Het rubber harmonica geval die om je pook zit loshalen.

Hieronder zit , voor zover ik het me nog kan herinneren, nog een rubber afdichting.

Als de jeep verhoogt is(bodylift) komt de pook ter hoogte van de doorgang met de body , tegen de bevestigingrand van dit geval aan en hieronder tegen het plaatwerk van de body.

als de harmonica er af is en de pook in 5 staat kan je zien of er ruimte zit tussen pook en rubber/plaatwerk.

er moet zeker 1 cm ruimte zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

rene

Het rubber harmonica geval die om je pook zit loshalen.

Hieronder zit , voor zover ik het me nog kan herinneren, nog een rubber afdichting.

Als de jeep verhoogt is(bodylift) komt de pook ter hoogte van de doorgang met de body , tegen de bevestigingrand van dit geval aan en hieronder tegen het plaatwerk van de body.

als de harmonica er af is en de pook in 5 staat kan je zien of er ruimte zit tussen pook en rubber/plaatwerk.

er moet zeker 1 cm ruimte zijn.

Hulde , dit was inderdaad het probleem.

Opgelost!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...