Spring naar bijdragen

Radio Antenne


Recommended Posts

volgens mij kan dat wel, maar heb je ook de radio's gezien die worden aangeboden op marktplaats. Speciaal gemaakt voor de Chrysler en Jeep me de ronde hoekjes en 1,5 din hoogte. 5,5 inch scherm met NAV, DVD ongetwijfeld ook MP3 aansluiting en USB.

Nieuw voor volgens mij 450 Eur. Ik heb er zelf even naar gegeken, maar heb toch gekozen voor de huidige originele radio met een externe aansluiting voor mijn Iphone van USAspec. Ben bang dat de kwaliteit van zo'n 'goedkope' nieuwe radio te wensen over laat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 year later...

Mijn vriend heeft een mooie Wj gekocht van 2000 de radio zendai zat al ingebouwd prachtig geluid wel dmv mooie uitgebreide equalizer in te zetten

Standaard klinkt de radio erg kil en vlak maar met equalizer instelling zeer mooi loepzuiver geluid met als je wilt mooie vette basklappen

Speelt volgens mij door bijgeleverde pasklare  Jeep stekker over de originele audio versterker af

 

Komt van navaudio winkel zei de jeep verkoper..... stuurbediening is wel aan te sluiten we moeten even uitzoeken hoe dat moet op dit moment is dat draadje van de radio los en niet aangesloten op jeep

Op ebay staat het ook overal vermeld dat stuurbediening in WJ zou moeten kunnen werken met deze unit

 

DVD kijken is haarscherp er zit ook mooie Europa navigatie bij welke perfect werkt

Muziek uit de iphone ook fluitje van een cent even koppelen op bleutooth ipod app starten en prachtig zuiver geluid

Heb zelf nu een rb3 met navigatie zit erover te denken om deze te verkopen en ook aan de zendai te gaan

Ziet er prachtig en orgineel uit in het dasboard

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...