Spring naar bijdragen

Houdt Dit? Verrijdbare Motorsteun


Recommended Posts

Beste luitjes

Ik heb me zo'n verijdbare motorsteun gekocht maar nu durf ik eigenlijk niet mijn lijn6 4,2 blok erin te hangen

ik kan me niet voorstellen dat de twee bovenste bouten in het carter dit aankunnen en ben bang dat het hele zooitje eruit knalt en dan kan ik mijn blok weggooien. Hij zit met vier bouten vast op dit ding maar op de onderste twee komt alleen drukkracht en de bovenste twee trekkracht.

Zijn er mensen die met een motor revisie al eens zo 6 cilinder erin gehangen hebben? En 6 cilinder is natuurlijk langer dan een v8, en veroorzaakt zo dus een enorme hefboom. De kunst is natuurlijk dat je motor mooi vrij hangt en ik niet zo'n zin heb om een extra steun te moeten lassen.

Zijn er mensen waar dit al eens fout bij is gegaan, En het blok gewoon is uitgebroken?

post-1712-0-27232300-1344545846_thumb.gi

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb een v8, amc 360 erin gehangen. Steun koste 40 euro. Ging net, hing iedere dag iets meer door. Als ik hem op zijn plek had toch maar een steun eronder gezet. De bouten ed hielden het wel maar toch... Dus je kan er prima mee werken, maar als je het blok op zijn plek gedraaid hebt, toch steun erbij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...