Gooseman Geplaatst June 3, 2012 Rapporteren Share Geplaatst June 3, 2012 Ik heb een Grand Cherokee uit 1996. Sinds kort valt de motor af wanneer hij warm is en op de meest onmogelijke momenten. Ik heb de ontstekingsspoel vervangen, omdat er geen vonken te zien waren toen ik de centrale kabel naar de verdeler loshaalde en tegen het blok hield toen ik startte. Vervolgens de CSP vervangen (werkje van niets). Ook dat hielp niet. Wanneer de motor is afgekoeld, kan ik hem weer starten. Afkoelen midden op een kruispunt is klote, dus het moet verholpen worden. Heeft een van jullie enig idee wat te doen en waar de storing vandaan komt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ronmel Geplaatst June 3, 2012 Rapporteren Share Geplaatst June 3, 2012 bobine defect ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mcl Geplaatst June 3, 2012 Rapporteren Share Geplaatst June 3, 2012 Check mijn post van eergisteren. Misschien brandstofpomp of verdeelkap? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ruudvd Geplaatst June 4, 2012 Rapporteren Share Geplaatst June 4, 2012 gooseman er is een Camshaft Position Sensor en een Crankshaft Position Sensor. Verder kunnen er problemen zijn met de conectoren aan de computer. Druk deze maar eens aan als' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gooseman Geplaatst June 5, 2012 Auteur Rapporteren Share Geplaatst June 5, 2012 Mij Jeep Grand Cherokee uit 96 valt zodra hij warm is op de meest onvoorspelbare momenten af en is hierna niet meer te starten. De CSP is vervangen en ook de ontstekingspoel. Als ik het contactslot 5 x aan en uit doe, krijg ik de codes 12, 42 en 55 op de kilometerdisplay. Weet iemand toevallig wat deze codes betekenen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kenzo Geplaatst June 5, 2012 Rapporteren Share Geplaatst June 5, 2012 http://www.nagca.com/grandtech/troubleshootcodes.htm 12 Direct battery input to PCM was disconnected within the last 50 Key-on cycles. 42 An open or shorted condition detected in the auto shutdown relay circuit. An open condition detected in the ASD relay output circuit. An open or shorted condition detected in the fuel pump relay control circuit. An open circuit between PCM and fuel gauge sending unit. Circuit shorted to voltage between PCM and fuel gauge sending unit. No movement of fuel level sender detected. 55 Completion of fault code display on Check Engine lamp. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kenzo Geplaatst June 5, 2012 Rapporteren Share Geplaatst June 5, 2012 ow, ging wat fout met kopieren, hier nog eens: 12 Direct battery input to PCM was disconnected within the last 50 Key-on cycles. 42 An open or shorted condition detected in the auto shutdown relay circuit. An open condition detected in the ASD relay output circuit. An open or shorted condition detected in the fuel pump relay control circuit. An open circuit between PCM and fuel gauge sending unit. Circuit shorted to voltage between PCM and fuel gauge sending unit. No movement of fuel level sender detected. 55 Completion of fault code display on Check Engine lamp. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mcl Geplaatst June 5, 2012 Rapporteren Share Geplaatst June 5, 2012 Zou erg toevallig zijn maar bij mij zat het probleem dus uiteindelijk in de stekker van de brandstofpomp. zit onder de auto voor de tank vlak bij het linker achterwiel. Mijn stekker is waarschijnlijk kapot gegaan omdat hij erg dicht bij de veer van het wiel zat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gooseman Geplaatst June 7, 2012 Auteur Rapporteren Share Geplaatst June 7, 2012 ow, ging wat fout met kopieren, hier nog eens: 12 Direct battery input to PCM was disconnected within the last 50 Key-on cycles. 42 An open or shorted condition detected in the auto shutdown relay circuit. An open condition detected in the ASD relay output circuit. An open or shorted condition detected in the fuel pump relay control circuit. An open circuit between PCM and fuel gauge sending unit. Circuit shorted to voltage between PCM and fuel gauge sending unit. No movement of fuel level sender detected. 55 Completion of fault code display on Check Engine lamp. Thanks. Ik ga maar eens de boeken in. Wellicht dat ik de stekkers van de PCM eens goed moet aandrukken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gooseman Geplaatst June 7, 2012 Auteur Rapporteren Share Geplaatst June 7, 2012 Zou erg toevallig zijn maar bij mij zat het probleem dus uiteindelijk in de stekker van de brandstofpomp. zit onder de auto voor de tank vlak bij het linker achterwiel. Mijn stekker is waarschijnlijk kapot gegaan omdat hij erg dicht bij de veer van het wiel zat. Thanks. Ik heb laatst wel de brandstofpomp vervangen. Wellicht dat de stekker niet goed is gekoppeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.