Spring naar bijdragen

aanschaf wrangler


hnacken
 Share

Recommended Posts

Hallo en Welkom hier!

Reken bij een 4.0 op een gemiddeld verbruik van ongeveer 1:7, al is dat natuurlijk sterk afhankelijk van je rechtervoet....

Ik betaal aan belasting 58 euro per maand en aan verzekering 66 euro per kwartaal.

De belasting is enigsins afhankelijk van de provincie waar je woont en de verzekering van nog veel meer zaken. Zo heb ik 80% BM korting en een laag kilometrage per jaar ( max 7500 ). Ook bij de verzekering speelt de regio weer mee, maar ook of het een soft- danwel hard- top is, de nieuwprijs, accessoires, enz. Gewoon een paar maatschappijen opvragen dus!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by hnacken@Jul 1 2005, 00:25

Nog een vraag hoe is de wegligging bij niet al te best weer?

<div align="right">

Met goeie banden wordt je niet snel verrast, ook niet met slecht weer...ook niet in een Wrangler.

Ik hoop niet dat een wagen zoekt die op het asvalt 'plakt' .. dan zoek je echt in een verkeerde categorie. wink.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat slechtweer gedrag hangt natuurlijk ook heel sterk af van de banden.

Met mijn oude goodyear wrangler banden onder mijn Cherokee kon ik al flink slippen bij een beetje regen, terwijl met m'n huidige BF Goodrich all-terain ik alleen in de alpen op massieve sneew kon slippen (en dan nog met opzet)...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ken iemand die een Mercedes 320 CDI met ASP en ABS en sportchassis nog in de slip kreeg op een droog wegdek wink.gif Omstandigheden en je eigen gedrag en banden bepalen hoe gauw je slipt.

Ik betaal 100 eur per maand verzek en belasting gebruik korte ritjes 1 op 6

snelweg 1 op 8 Met een sleurhut erachter 1 op 7 4.0 HO

Hardtop kost paar honderd eur. Ik verkoop de mijne overmorgen voor eur 200

Geruikte opzetramen voor halve deurtje kosten ongeveer eur 175 per stel en halve deuren staal eur 650 ( tussen de 400 en de 900) maar moeilijk aan te komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...