iron maiden Geplaatst March 7, 2012 Rapporteren Share Geplaatst March 7, 2012 kan iemand mij vertellen wat de verschillen ofwel voor of nadelen zijn van een 4.0ltr low output en high output. ik weet dat er een verschil in het injectiesysteem zit en in het spruitstuk maar zijn er ook voor of nadelen? 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
boris Geplaatst March 8, 2012 Rapporteren Share Geplaatst March 8, 2012 Heel de bovenkop is anders , dynamo , automaatbak , tussenbak allemaal 21-splines t.o.v. de 23 splines van de high-output. Achteras ook anders , as met flens , high output met c-clip , 10" trommels , high output 9" trommels , en nog veel meer. Een low-poort heeft koppel onderin een High koppel bovenin. Voor terreinwerk zou ik voor een low-poort gaan , voor de weg een high-poort. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ab Geplaatst March 8, 2012 Rapporteren Share Geplaatst March 8, 2012 Diagnose en uitlezen van het Renix motormanagment (86/90-low) is lastiger als bij de high. Bendix ABS (low) is een draak van een ding Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iron maiden Geplaatst March 8, 2012 Auteur Rapporteren Share Geplaatst March 8, 2012 bedankt voor de reacties. hier kan ik wat mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.