Spring naar bijdragen

eindelijk kan ik mijn Jeep betalen


Pullie
 Share

Recommended Posts

Dames en heren,

Bij deze wil ik u mededelen dat ik vandaag twee maal heugdelijk nieuws heb ontvangen:

ten eerste: mijn laatste stage is goedgekeurd en mijn cijfers voldoen aan de eisen van de examencomissie, oftewel, volgende week vrijdag ben ik gediplomeerd PRUTSER met een MBO A.O.T. (Algemene Operationele Techniek) diploma op zak smile.gif

vervolgens mocht ik naar de Röntgen Technische Dienst (RTD) in Hengelo komen op sollicitatiegesprek waarbij mij werd medegedeeld dat als ik wou ik per 4 Juli kon beginnen als NDO onderzoeker. daar zeg ik natuurlijk geen nee tegen.

Oftewel, diploma en baan in een dagje biggrin.gif

nutteloos te zeggen dat ik ERRUG blij ben en dat ik dan genoeg geld verdien om er een echte H2 Recovery Team Vehicle van te maken.. en zelfs zo nu en dan een beetje benzine erin te gooien.

sow, en nu aan de zoeperie om het te vieren biggrin.gifbiggrin.gifbiggrin.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by 87wrangler@Jun 21 2005, 22:15

't Zal mij benieuwen of Lochem morgen nog op dezelfde plaats ligt.... tongue.gif <div align="right">

keb niks heel erg raars gedaan biggrin.gif

maar iedereen bedankt voor de felicitaties, en als ik iemand kan helpen dmv mijn werkzaamheden (wanddiktemetingen of scheuren in cilinderkoppen o.i.d.) kun je het me altijd laten weten...

Oh, en de BBQ is op 1-7-2005 op de Cristian Geurtsweg in Apeldoorn vanaf 16:00 of op 12-8-2005 op het konijneneiland te Heeg na 22:00 BTW (graag eigen Bier meenemen wink.gif )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...