Spring naar bijdragen

Even voorstellen en ruitprobleem


Recommended Posts

Hallo allemaal,

Ik ben Ardy en ben net in het bezit gekomen van een GC. ZJ 4.0i Ltd. uit '94. 210000 op de teller en werkelijk een heerlijke bak.

Via Google kwam ik zo op dit forum terecht.

Veel info en heel handig.

Heb eergister echter een eerste probleempje geconstateerd. Linker achterruit gaat niet meer op en neer. Ik hoor de motor maar hij doet niets. Glas kan ik een cm of 5 op en neer bewegen. sad.gif

Wat ik wilde weten is hoe de bevestiging van de motor is aan het glas. Is dat met een palletje wat in een gaatje in het glas steekt of zit dat anders. Heb op een ander topic al gelezen hoe ik het binnenpaneel kan verwijderen, maar kan ik er dan ook bij?

Iemand?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor de tips!

Het is gelukt, Bekleding van de deur gehaald en van binnen geinspecteerd. Raam klemde niet meer in de rail. Na meerdere pogingen om de rail weer goed het glas te laten inklemmen zodat hij ook weer open gaat toch maar wat silleconenkit in de rail gedaan (eerst rail verwijderd door de twee moeren iets los te zetten). Daarna het raam in de rail geduwd en helemaal omhoog gedaan. Druk van raam deed de rest. Kit is uitgehard en het resultaat is er naar. Raam gaat weer open en dicht dat het een lieve lust is.

Greetz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by Pullie@Jun 22 2005, 15:31

gefeliciteerd met je eerste reparatie  wink.gif

velen zullen er nog volgen..............

it's a Jeep thing

<div align="right">

Haha,

Ongetwijfeld. Hoort er een beetje bij. Achterruitenwisser motor deed het bij aankoop al niet maar dat heeft geen prioriteit. Rustig opzoek naar een motor en dan weer even knutselen.

Nog wat liggen iemand??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by acro@Jun 24 2005, 17:23

Haha,

Ongetwijfeld. Hoort er een beetje bij. Achterruitenwisser motor deed het bij aankoop al niet maar dat heeft geen prioriteit. Rustig opzoek naar een motor en dan weer even knutselen.

Nog wat liggen iemand??

<div align="right">

als je hem eruit haalt heb je mischien wel kans dat een motor van een chrrysler voager wel past, volgens mij zijn veel van die onderdelen het zelfde maar ik kan het natuurlijk ook fout hebben, zal niet de eerste keer zijn sad.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

Ook hier maar even voor stellen. Ik ben ook een verse Jeeprijder.

Een van mijn eerste acties was ook een reparatie aan de achter-ruitenwisser. Hij was vastge-urfd. Gedemonteerd, asje uit de overbrenging gehaald, opgeschuurd en met veel vet weer in elkaar gezet, als nieuw. Ik zou dat eerst eens proberen voor je een nieuwe koopt.

suc6

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...