Spring naar bijdragen

Verscrikelijke Rook Uit Chapment Pakking Eraan?


Recommended Posts

sinds 3 dagen heeft mijn cherokee 3.1 enorme last van roken uit het chapement het zijn wolken ongolefoolijk wiite rook eenmaal ik en tijdje aant rijden ben merk ik hier immers niks meer van maar kom ik aan en rood licht drijft de witte rook gewoon zo voorbij dan enmnaal weer aan en bepaalde snelheid aant rijden ,merk ik hier niks meer van

nu de olie is net vorige maand vervangen met olie filter en lucht filter

olie pijl is oke !

nu ik moet wel zeggen vlak voor de keuring 15/11/2011 heb ik met water mijn chapment uitgespoelt ze hadden mij dit ergens aangeraden voor de roet test (GEEN GOED IDEE Dus)

koelvloeistof pijl geeft hij aan low maar deze heb ik al meermaals bij ge vult 2.5 lieter en zakt presies nog altijd naar de zelfde stand heb wel ekele dagen trug mee ge maakt dat ik mijn auto aan het stofzuigen was en de koelvloeistof liep er gwn uit langs onder aan bumper sindsdien is alle mizerie begonnen

IK denk maar ik hoop van niet dat de Pakking naar de Zaksels is en dat hij koelvloeistof mee door zijn cilinders jaagt

Voor de rest olie druk oke! motor tempratuur vandaag na 120 km rijden OKE alles voor de rest op display oke

juist het lichte van ABS brand ook sinds 2 dagen

Iemand raar ?/11!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

de 3.1 heeft dezelfde koppen als de 2.5 diesel. Die staan er nogal bekend om te scheuren, dan treed koelvloeistof tot verbrandingskamer toe en krijg je witte rook. Ze worden regelmatig op ebay.de aangeboden voor 250 euro/stuk. dan komt pakking nog daarbij. Ze zijn zeker niet allemaal kapot en ze kunnen individueel vervangen worden.

3 dagen en 1500 lijkt mij vrij veel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...