Spring naar bijdragen

Even Voorstellen En Vraagjes


Recommended Posts

Hallo allemaal, mijn naam is Olav en ik kom uit België.

Ongeveer een 2 maand geleden heb ik me een GC ZJ van 1998 aangeschaft met 4.0L motor. Op zich een fantastische wagen om mee te rijden (trouwens mijn 2de ZJ, heb een paar jaar geleden een 2.5 td).

Ivm de Belgische wetgeving, ga ik hem op lichte vracht zetten (iets zoals jullie grijs kenteken). Daarvoor moeten de gordels van de achterbank eruit.

Mijn probleem is dat ik niet aan de onderste bevestigingspunten geraak (waar het oprolmechanisme zit). Iemand die weet hoe ik hier aan geraak, zonder mijn zijpanelen te moeten uitbreken?

Daarnaast, heb ik ook het gekende visco koppeling probleem. Weet er iemand waar ik een vervangende unit kan vinden tegen een redelijke prijs?

Alvast bedankt,

Olav

Ps. Ik ken dit forum al een tijdje en vind het één van de beste jeep forums :thumbsup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Olav, laat die oprolmechanismen gewoon zitten.

Als je de ombouw naar lichte vracht doet, dan komt daar toch een plank voor je laadvloer.

Bij mij zitten de gordels met bouten en al in een plasticzakje onder de laadvloer. Altijd handig als je hem terug ombouwt naar personenwagen.

Geen moeite voor doen dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...