Spring naar bijdragen

R&P veranderen in achter en voor as


armyboy
 Share

Recommended Posts

Dat kan gewoon in jouw as hoor. Om de C-clips eruit te kunnen laten heb je een "C-clip eliminator" set nodig. Je kunt daarmee je huidige steekassen blijven gebruiken, alleen de lagers worden vervangen.

De R&P is ook in je eigen as te doen. Alleen zit er rond de 3.54 ergens een overgang in diameter van de ring, waardoor er, bij grotere overbrengingen, ook een andere kooi nodig is!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is geen moeilijke klus, maar wel een heel gevaarlijke. Je moet toch echt wel weten waarmee je bezig bent. Veel meten en afstellen. Ik zou er niet aan beginnen als je een amateur knutselaar bent. Je gaat het niet goed genoeg afstellen en binnen de korste keren draaien je tanden/lagers kapot. Laat dit over aan iemand die dit al meer gedaan heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by wrangler_tj@Jun 14 2005, 08:15

Het is geen moeilijke klus, maar wel een heel gevaarlijke.  Je moet toch echt wel weten waarmee je bezig bent.  Veel meten en afstellen.  Ik zou er niet aan beginnen als je een amateur knutselaar bent.  Je gaat het niet goed genoeg afstellen en binnen de korste keren draaien je tanden/lagers kapot.  Laat dit over aan iemand die dit al meer gedaan heeft.

<div align="right">

Inderdaad. De Powertrax Lockright sper inbouwen ging nog wel zelf. Nu moet er echter een 4.11 R&P in en dat wil ik liever aan een vakman uitbesteden.

Kent iemand een garage of kundige prive sleutelaar die dit zou kunnen doen in de regio Turnhout( cool.gif -Eindhoven-Tilburg?

Groeten bye1.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...