Spring naar bijdragen

Uitlijnen Wrangler Tj Omg. Rotterdam-Gouda


Martin_N
 Share

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Nadat ik mijn stock banden heb gewisseld voor 31" AT's trekt mijn Jeep nogal naar rechts. Ik denk een kwestie van opnieuw uitlijnen, maar als ik rond bel naar garage's in de buurt dan lijkt men een beetje zenuwachtig te worden van een Wrangler + uitlijnen. Natuurlijk kan ik bij de Jeep dealer terecht, maar voor hetzelfde geld koop ik ongeveer een nieuwe Jeep.

Heeft iemand tips waar ik in omgeving Rotterdam-Gouda (Nieuwerkerk a/d IJssel om precies te zijn) terecht kan voor uitlijnen van mijn Wrangler TJ ('98) tegen een schappelijk tarief?

Groeten,

Martin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zou niet weten waarom ze zenuwachtig worden.

Sommige euromasters of profile kunnen uitlijnen.

Ben er laatst geweest met mijn nieuwe verhoging en 33 ers , geen probleem.

Ik ook niet, zijn toch geen ingewikkelde auto's, maar kreeg veel te horen: 'nee meneer, dat kunnen wij helaas niet'

Kwik-fit wilde het 'eventueel wel proberen', ook niet erg enthousiast...

Groeen,

Martin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zou niet weten waarom ze zenuwachtig worden.

Sommige euromasters of profile kunnen uitlijnen.

Ben er laatst geweest met mijn nieuwe verhoging en 33 ers , geen probleem.

De reden dat veel garages nee zeggen heeft te maken met de naam. Bij het wordt jeep denken veel garages aan terreinrijden

en alle andere bijkomstigheden. Uitlijnen en balanceren wordt normaal voor een vast tarief uitgevoerd maar bij terreinwagens zijn ze bang om zichtzelf in hun vingers te snijden qua kostenpost.

Veel bedrijven passen daarom en hebben er geen zin in.

Onze bandenleverancier is er ook niet happig op maar doet het graag vanwege de zakelijke belangen.

Tis gewoon even goed zoeken en veel bellen om een bedrijf te vinden die het ook doet voor jou.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Martin,

Profyle Tirecenter Den Haag (binckhorst) heeft een Amerikaanse uitlijnbank en aparatuur staan. Mijn WJ is pas uitgelijnd en rijdt nu helemaal top. Voordeel van de Amerikaanse spullen is dat ze alle originele amerikaanse waarden etc kunnen invoeren zoals die bekend zijn van jou auto. Ik weet niet wat de exacte kosten waren omdat het via USCarcenter Den Haag is geregeld. Ik was volgens mij iets van 180 euro kwijt voor alles uitlijnen en het omleggen van 4 nieuwe Goodyears. Wat alleen het uitlijnen kost weet ik dus niet.

Als je belt vraag naar de eigenaar Eelco die moet hem ook uitlijnen,, schijnt echt een topper te zijn.

Groeten

Roland.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...