Spring naar bijdragen

Stand Spiegels


Recommended Posts

Beste medeJeepers/liefhebbers,

Weer een vraagje van mij..

Telkens als we weer in de heerlijke zetels van de Jeep mogen plaatsnemen (verwarming doet het helaas nog niet), moeten wij opnieuw de zijspiegels instellen. De spiegels zouden volgens mij moeten blijven staan in de stand waarin deze staan op het moment dat de 1e of 2e rijder wordt ingeprogameerd in de BoordComputer. De optie van 1e en tweede rijder staat geactiveerd, de bestuurderstoel gaat wel netjes in de juiste stand maar de spiegels staan altijd ver naar beneden gekanteld zodat ik bijna mijn achterwielen kan zien. Hebben jullie hier ook last van en weet iemand een oorzaak.

Het is gelukkig niet zo spannend maar af en toe een kleine irritatie :angry:

Vrijdag gaan btw de nieuwe bandjes erop Goodyears Wranglers HP met witte lettertjes, tevens wordt de Jeep ook uitgelijnt op een Amerikaanse 3D uitlijnbank dus dat moet goedkomen, ben erg benieuwd.

Groeten

Roland.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Frans, ik denk dat ik jouw advies maar heel snel ga opvolgen, ik wil ook wel van die luxe genieten.... Het wordt steeds kouder, heb al 2 x de ruiten moeten krabben. Toch verheug ik me wel een beetje op de sneeuw, ben zo benieuwd hoe de Jeep in de sneeuw rijdt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...