Spring naar bijdragen

Xj '00 4.0 Ltd 60Th Ann. G3


The Soldier
 Share

Recommended Posts

3000 euro

limited uitvoering dus alle opties en werkend- leer,stoelverwarming,alles elektrisch,alarm,airco etc

apk 8 juni 2012 , 245.000 km

prins gassysteem met flashlube, 60 ltr onderbouw

brink afneembare trekhaak

kenwood mask cd/mp3/radio met iphone,ipod bediening en iPhone 4 standaard

parrot bluetooth

inifinity geluidssysteem

extra set velgen/winterbanden(zj velg met goede banden)

onderhoud laatste 3 mnd- alle olie vervangen met kroonolie,nieuwe thermostaat en sensor,

nieuwe multiriem, nieuwe fanclutch,koelsysteem flush..

even 'n verhaaltje :voor de zomer gekocht, maar werd te warm met beladen caravan erachter

daarna de flush en thermostaat, clutch etc gedaan,maar heb geen caravan meer om te testen.

motor loopt altijd op de 103 graden(de elektrische fan slaat ook aan en koelt)maar naar mijn mening iets te warm,

volgens B&s is deze temp ok. Er wordt ook dagelijks meegereden en geen problemen.

remmen piepen,alles los gehad,nagekeken,ingevet maar piepen nog.(schijven en blokken zijn 6000km oud)

bushings vd voorste punten vd bladveren achter moeten vernieuwd worden,heb ik er nieuw bij(heb de bouten ook

al los gehad,maar had geen zin meer om er verder mee te gaan.

verder wel wat krasjes rondom,geen deukjes(wel deukjes onder de voeteinden voor,vorige eigenaar begreep blijkbaar niet goed waar de krik onder moest)

-enne oja de J10 gaat ook in de verkoop maar moet nog wat foto's en info verzamelen,die staat dus ook soon in te koop-

post-173-0-37761900-1319235049_thumb.jpg

post-173-0-26728200-1319235078_thumb.jpg

post-173-0-01892400-1319235100_thumb.jpg

bewerkt door The Soldier
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi, een j10 is toch een pick up uitvoering?.

Als dat zo is heb ik misschien intresse, zou je wat meer info kunnen geven over de staat. Ik zoek een pick up voor een verbouwing van het huis, dus hoeft geen knappe auto te zijn maar wel redelijk rijdbaar.

Alvast bedankt

Mvg Richard

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...