Spring naar bijdragen

Problemen!!!!!!!


Pim
 Share

Recommended Posts

Ja een goedeavond allemaal,

een goedeavond, behalve voor mij dus... gisteravond wilde ik weg rijden, laat opeens mijn Cherokee uit 94 mij in de steek...

Accu is goed, verlichting brand, zoemer gaat aan bij insteken sleutel. Kwamen al snel bij de startmotor... Alle zekeringen even nagelopen, ook allemaal goed.

Misschien een relais wat blijft hangen, dus wat schudden en inderdaad hij doet t weer....

Volgend probleem... Bij het dichtdoen van de motorkap krijg ik de linker kant niet dicht geklikt, dus nog maar een keer open.... maar bij het opendoen breekt deze hendel af... zit in een plastic hulsje maar het kabeltje zelf is natuurlijk nergens meer te bekennen....

Heeft er ook maar iemand een idee???

Ik kan dus nu ook niet meer bij mijn startmotor... lastige situatie....

Ik hoor het graag van jullie,

Groeten Pim, ikbenpim@yahoo.com

Link naar opmerking
Deel via andere websites

gaat het om een handel bij hetr dashboard om hem van t "slot" af te krijgen of om de hendel onder de kap om hem verder open te krijgen? als het de eerste is kun je kijken waar die kabel door de firewall gaat, daar de isolatie ervanaf peuteren en met een waterpomptang aan de blote kabel hem open trekken. als je er tenminste bij kan van onderen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...