Spring naar bijdragen

Nieuw lid


Recommended Posts

Hallo allemaal,

Sinds vandaag hier terecht gekomen, ff een korte inleiding van peertje (Peter, 32 j.)

Ben in het bezit van diverse auto's waarvan er een een CJ8 is. Voorzien van een getunede 304, TH400, Quadratrac, 4.1 assen en impco gas. Heb de auto al een jaar of 7 en hij staat al weer een paar maandjes geschorst. Hij behoeft eigenlijk wel wat opknapwerk om hem weer netjes te maken, maar het gebrek aan tijd speelt hier een grote rol. Zal hier voortaan eens wat op het forum gaan rondneuzen om nog wat kennis op te steken.

nog een foto voor de nieuwsgierigen:

DSC00509.jpg

Groeten,

Peter

Link naar opmerking
Deel via andere websites

klopt, staat op marktplaats. Om eens te kijken wat de reacties zijn. Doordat ik meerdere auto's/motors heb, begin ik een beetje een ruimte probleem te krijgen (resp. 7 en 2). Aangezien m'n vriendin de jeep niets vind ben ik eens aan het kijken of de CJ nog voldoende opbrengt. Anders houd ik hem zelf en ga ik later nog eens aan een grondige opknapbeurt beginnen (het plaatwerk van de body behoeft nog wat aandacht.) De reacties tot nu toe vind ik nog aan de lage kant, dus voorlopig blijft ie nog :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...

Uiteindelijk is er toch een serieuze kanidaat geweest voor de jeep. Hij is dus verkocht, gisteren is ie opgehaald :bye2: . Hopelijk heeft de nieuwe eigenaar er net zoveel plezier mee als dat ik de afgelopen 8 jaar heb gehad. Zal nog wel een beetje rond blijven snuffelen hier op het forum, als jullie dat ook goed vinden natuurlijk wink.gif

groeten,

Peter

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...