Spring naar bijdragen

Teamleden Gezocht Voor Superkarpata Trophy 2012


DogJeeper
 Share

Recommended Posts

Ik heb dit jaar meegedaan aan de SuperKarpata Trophy in Roemenië.

Een fantastische ervaring. Dit was in een gemengd team van L...R.....'s en een Jeep.

De SuperKarpata 2012 wordt van 12 t/m 20 mei 2012 gehouden. En nu leek het me wel leuk om met een All-Jeeps team aan deze Trophy mee te doen.

Hiervoor ben ik op zoek naar enthousiaste Jeepers, die :

1. Het leuk vinden om aan deze trophy mee te doen;

2. Een krasje op hun auto meer of minder niet zo'n bezwaar vinden;

3. Bij voorkeur enige ervaring hebben met navigeren. Is niet verplicht;

4. Het leuk vinden om aan deze trophy mee te doen ;-)

Een team bestaat uit minimaal 2 auto's met een bestuurder en een bijrijder. Dus als je zelf geen auto hebt of je wilt je eigen auto hier niet voor gebruiken, maar wil wel zo'n trophy een keer meemaken, dan kun je ook als bijrijder mee. Weet je iemand die niet op dit forum zit, maar dit wel leuk zou vinden, geef dan deze info door.

Wil je meer weten over de Superkarpata Trophy kijk dan even op www.superkarpata.com

Op YouTube zijn er ook genoeg filmpjes van de afgelopen jaren te vinden. Gewoon even zoeken op SKT of Superkarpata.

Ik hoor graag van jullie.

Remko

(DogJeeper)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

als ik nou het IB project een jaartje uitstel. dan is het wel intersant om mee te doen. wat zijn de kosten voor dit evenement

Het inschrijfgeld is 1200 euro per auto. Maar je moet hier natuurlijk ook nog de benzinekosten (gelukkig is de benzine niet zo duur in Roemenië) bijtellen en wat je aan eten en drinken denkt nodig te hebben.

Wij waren vorig jaar per persoon (drie auto's, dus 6 personen) totaal, zo'n 900 euro kwijt. Ik heb hier maar niet de spullen bijgeteld die ik heb aangeschaft om de auto geschikt te maken voor de Trophy.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...

Maar weer even dit topic even wakker maken.

We hebben ondertussen genoeg auto's (3) om er een team van te maken. Helaas geen All-Jeeps team, maar een team bestaande uit een Landrover Defender, een Mitubishi Pajero en een Jeep. De inschrijving is ook al gebeurt. Dus we gaan sowieso naar Roemenië.

Maar nu is mijn bijrijder afgehaakt. En zoek ik nu nog een andere bijrijder.

Dus ...... wie wil samen met mij en de anderen anderhalve week door Roemenië off-roaden ?

Wat vraag ik :

- Enthousiasme

- Een beetje technische (Jeep-)kennis.

- Als je een beetje thuis bent in het navigeren is dit altijd meegenomen. Is geen echte voorwaarde.

- Een bijdrage in de kosten (Inschrijfgeld, benzinekosten, proviand, etc).

Stuur me even een berichtje (via PM of mail (bluewrangler@casema.nl)) als je geinteresseerd bent.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...