Spring naar bijdragen

dringend hulp gevraagd


zino
 Share

Recommended Posts

Originally posted by zino@May 25 2005, 22:09

mijn wrangler 4.0ho wil niet meer starten na 150meter te rijden was het plotseling gedaan ik krijg géén benzine in de motor wie kan me dringend helpen

<div align="right">

zekeringkastje tussen krik en accu zit fuelpump relais verwissel die eens met een van de andere relais

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by dezperado@May 25 2005, 21:19

zekeringkastje tussen krik en accu  zit fuelpump relais  verwissel die eens met een van de andere relais

<div align="right">

heb ik al eens gedaan maar te vergeefs het is presies of mijn benzine geraakt niet in de motor ruimte of moet dit ook ergens stroom krijgen zo ja hoe

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik neem aan dat je gecontroleerd hebt of er echt geen benzine komt.....

Heb je wel vonk?

Indien er wel vonk is, kun je nog even meten of de pomp wel spanning krijgt. In de buurt van de tank zit een stekker, daarop zitten meerdere draden. Op één van die draden moet spanning komen zodra je de sleutel in de startstand draait. Is dat idd zo, dan is waarschijnlijk je pomp stuk! ( meet wel ff na of er ook massa is, natuurlijk!)

Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik had zo'n zelfde probleem na het herbouwen van mijn jeep. bij mij lag het probleem in de aansluiting van de kabelboom aan de boordcomputer, de stuurstroom van het brandstofpomp relais werd niet bekrachtigd. ik heb de aansluitingen van de kabelboom aan de boordcomputer schoon gemaakt en ingespoten met contact spray en dat werkte prima.... sindsdien geen problemen meer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...