Spring naar bijdragen

Wrangler Te Koop Gevraagd


Vincx
 Share

Recommended Posts

Hoi Jeep kenners,

Ik ben van plan een van jullie te worden en de rest van mijn zo jonge leven te wijden aan een Jeep Wrangler.

Probleem is dat ik als leek er de ballen verstand van heb en bang ben op marktplaats een of ander lijk te kopen waar ik dan mijn gespaarde knaken aan verlies en alsnog geen jeep kan rijden.

Dus vandaar de vraag aan jullie, wie heeft er een te koop, budget is rond de 5000 euro (liefst er onder ;)

Ik wil er mee naar mijn werk rijden (15 kilometer enkele reis) en ik wil er de weekenden mee het losse zand in, leren hoe dat je echt moet rijden.

Beide dochters (23 en 25) zitten al op het vinkentouw om hem mee te nemen, partners mogen dan ook wel een keer sturen van hun.....

Vrouwlief vindt het helemaal niets maar ik heb gezien dat daar een ander topic voor is :)

Alvast dank voor jullie hulp.

Gegroet,

Vincent

Oss (Noord Brabant)

ps. ik snap dat je voor 7000 euro een veel betere hebt en voor 9000 een nog veel betere echter zit er dat niet in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

pss. is dit iets? http://link.marktplaats.nl/453326571

Hoi Jeep kenners,

Ik ben van plan een van jullie te worden en de rest van mijn zo jonge leven te wijden aan een Jeep Wrangler.

Probleem is dat ik als leek er de ballen verstand van heb en bang ben op marktplaats een of ander lijk te kopen waar ik dan mijn gespaarde knaken aan verlies en alsnog geen jeep kan rijden.

Dus vandaar de vraag aan jullie, wie heeft er een te koop, budget is rond de 5000 euro (liefst er onder ;)

Ik wil er mee naar mijn werk rijden (15 kilometer enkele reis) en ik wil er de weekenden mee het losse zand in, leren hoe dat je echt moet rijden.

Beide dochters (23 en 25) zitten al op het vinkentouw om hem mee te nemen, partners mogen dan ook wel een keer sturen van hun.....

Vrouwlief vindt het helemaal niets maar ik heb gezien dat daar een ander topic voor is :)

Alvast dank voor jullie hulp.

Gegroet,

Vincent

Oss (Noord Brabant)

ps. ik snap dat je voor 7000 euro een veel betere hebt en voor 9000 een nog veel betere echter zit er dat niet in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een cj voor dat bedrag gaat niet lukken, ik denk dat je in ieder geval wel al in de goede hoek aan het zoeken bent, dus vanaf 91 met een 4.0L.

Op het eerste oog lijkt je MP link geen slechte te zijn maar om dit te beoordelen moet je hem toch echt gaan bekijken, chassis is nogal vabaar voor roest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Vincent,

ik zou zoiezo meerdere Jeeps gaan bekijken.

Zelf heb ik er één (1992 YJ) sinds Augustus vorig jaar en tijdens mijn zoektocht toen heb ik veel moois,

maar ook zat afgetrapte gezien.

Foto's zijn vaak erg mooi,maar de realiteit is soms net even iets anders.

Ik denk wel dat je rond de € 5000 kunt slagen.

Besef wel dat het brandstof verbruik iets meer als gemiddeld is ;)

Ik heb om die reden toen een 2.5 gekocht en in eerste instantie viel het mee,gemiddeld bijna 1 op 9.

Nadat ik hem naar m'n zin gemaakt had (dikke banden en verhoogd) is dat verbruik gestegen naar 1 op 6...

Op zich heb ik er geen probleem mee maar het is wel iets om rekening mee te houden.

Al met al had een 4.0 of een 4.2 niet veel meer verbruikt.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt,

Succes met je zoektocht.

P.s. ik zou zeker iemand met technische kennis meenemen (liefst een Jeeper).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heren, vandaag wezen kijken naar de rode Jeep in Kerkdriel.

Er in, er onder en er naast gelegen en mijn ogen de kost gegeven.

Een stuk mee gereden (geweldige ervaring!)

De motorkap opengemaakt en heel stoer naar de machine gekeken en dat was het dan, verder kom ik niet ;(

De verkoper is in prijs gezakt, 4500 euro zo meenemen.

Ik heb het voorstel gedaan dat hij voor een nieuwe APK zou zorgen maar daar gaat hij niet mee in akkoord.

Ik mag iedereen meebrengen die verstand van Jeep's heeft, geen probleem.

Mijn vraag nu, wie woont er in de regio van Den Bosch - Oss en wil voor geld en goede woorden betreffende jeep echt met verstand bekijken?

Of zeggen jullie van laat hem gewoon ergens keuren dan weet je ook of je het komende jaar vooruit kan?

Groeten en wederom dank voor jullie hulp,

Vincent

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heren, vandaag wezen kijken naar de rode Jeep in Kerkdriel.

Er in, er onder en er naast gelegen en mijn ogen de kost gegeven.

Een stuk mee gereden (geweldige ervaring!)

De motorkap opengemaakt en heel stoer naar de machine gekeken en dat was het dan, verder kom ik niet ;(

De verkoper is in prijs gezakt, 4500 euro zo meenemen.

Ik heb het voorstel gedaan dat hij voor een nieuwe APK zou zorgen maar daar gaat hij niet mee in akkoord.

Ik mag iedereen meebrengen die verstand van Jeep's heeft, geen probleem.

Mijn vraag nu, wie woont er in de regio van Den Bosch - Oss en wil voor geld en goede woorden betreffende jeep echt met verstand bekijken?

Of zeggen jullie van laat hem gewoon ergens keuren dan weet je ook of je het komende jaar vooruit kan?

Groeten en wederom dank voor jullie hulp,

Vincent

[/quote

als er nix aan mankeerd gaat er wel een apktje voor een paar euro tegenaan

ik zou zeggen afblijven jeep kan nooit goed zijn

zonde van de tijd

scoob

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Raar verhaal.... als die auto echt zo goed is, als de verkoper beweerd, waarom dan geen nieuwe apk?

Apk kost +-3 tientjes.

Ik vermoed dat de verkoper een 'klein mankementje' weet,wat voor de apk-goedkeuring geld gaat kosten........

Lekker verder kijken, er staan er meeeeeeer dan genoeg te koop!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oke, dank je wel voor jullie advies, ik blijf er van af, wel jammer, ziet er mooi uit maar dat plezier is snel over als ik meteen voor een berg kosten kom te staan daar hebben jullie gelijk in.

Ik kijk verder, de zomer moet er nog aankomen :)

Groeten en dank,

Vincent

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi heb wel een cj7 staan met werk

achterremmen

gat in body achter de roll bar

gewoon kompleet

geen apk

moet wel wat aangedaan worden maar de moeite zeker waard

4.2 blok loop goed nieuwe carb

zo menemen 5000 euro

en belasting vrij

was om voor evt restoratie

scoob

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb ook nog een mooie staan een zwarte met hard-top.

APK zit er nog op , nieuwe druk-groep lagers en koppeling-cylinders vernieuwd , daarna 8 kilometer mee gereden.

Hij is al verkocht aan een bevriend handelaar , hij vraagt er 4950,-- voor , ik heb hem net gebeld en hij wil hem voor die prijs verkopen , maar kan natuurlijk ook in Waalwijk.

Het is een 4.0 6-cylinder high output uit 1992

Hij staat nog hier in Waalwijk , wordt volgende week vrijdag opgehaald.

Maar je kan hem hier natuurlijk wel bezichtigen , hij ziet er heel goed uit met veel chrome , bull-bar en achter bumper.

Hij is altijd van mij vriendin geweest (helaas is die enkele maanden overleden vandaar dat hij weg gaat).

Aangezien dat ik al een CJ , TJ , FSJ , MJ , M151 en een XJ heb , heb ik er te veel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heren,

Dank voor jullie hulp, goede raad en wijze woorden.

Ik maak even een pas op de plaats, heb er nu een paar gezien maar bij geen enkele een goed gevoel gehad.

Probleem is dat ik er te weinig verstand van heb en eerst maar eens moet zien te bedenken of ik veel de modder in wil of dat hoofdzakelijk de gewone weg bereden wordt.

Ik neem er mijn tijd voor, heb er ook de tijd voor.

Groeten en bedankt.

Vincent

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...