Spring naar bijdragen

25-26 Juni Anvt Gaf Terrein Axel


Bleek
 Share

Recommended Posts

submenuplaat.png

Algemene Nederlandse Vereniging van Terreinvoertuigen

Secretariaat:

Steenovensestraat 2

5321 NE Hedel

Tel: 073-5327445

secretariaat@anvt.nl

Kampeerweekend 25 juni en 26 juni 2011 Axel

Plaats: Axel, Ameliaweg (gemeente Westdorpe)

Datum: zaterdag 25 juni 2010 en zondag 26 juni 2011

Tijd: van 10.00 tot 16.00 uur

Kosten: Voor leden vrij toegankelijk

Voor niet-leden 25,00 per dag Download hier het inschrijfformulier voor niet leden.

Overnachten:

Op het grasveld bij het terrein kunt u kamperen. Drinkwater zelf meebrengen. Een toilet is aanwezig. Uw afval mee naar huis nemen na afloop. Dus ook geen electriciteit. Het wordt dus een echt offroad-kampeerweekend.Per lid is het toegestaan om 1 tent of caravan te plaatsen. Hieraan zijn geen kosten verbonden. U bent welkom vanaf vrijdag 16.00 uur. KAMPEREN ALLEEN VOOR ANVT-LEDEN.

Let op: In verband met de geluidsoverlast wordt u dringend verzocht niet te arriveren tussen

22.00 uur en 07.00 uur. Het gebruik van aggregaten is om dezelfde reden niet toegestaan

tussen 22.00 uur en 07.00 uur.

Op zaterdagavond 25 juni is er een grootse barbecue met onze aanwezige leden.

Opgeven voor de barbecue kan via de link, die de leden ontvangen in de nieuwsbrief.

Drinkwater zelf meebrengen. Een toilet is aanwezig. Uw afval mee naar huis nemen na afloop.

Catering: De ANVT-clubtent wordt opgezet en daarin is catering van 10.00 tot 16.00 uur.

Inschrijving: In de ANVT-clubtent.

Terreingesteldheid : Van licht tot zwaar, afhankelijk van de weersomstandigheden.

Toegangseisen en regels : Zie onze regelspagina op www.anvt.nl

Routebeschrijving:

Vanuit het noorden:

Tunnel van Terneuzen door, N61 oprijden, aan het einde van de weg de N62 op richting Terneuzen/Hulst/Axel.

Bij verkeerslichten rechts richting Zelzate/Axel (N253).

Na ongeveer 5 km. bij verkeerslichten links richting Axel/Havens 2000-4000 *

Vanuit Antwerpen:

Door Kennedytunnel, 2e afslag richting Brugge/Gent/Zeeuws-Vlaanderen (N49) volgen tot afslag Zelzate/Middelburg neem de N253 richting Terneuzen.

Bij verkeerslichten na ongeveer 10 km. rechts richting Axel/Havens 2000-4000 *

* Onderaan links onder de provinciale weg door, richting havens 3000-4000.

Na het viaduct gelijk weer links .

Daarna links havens 3300-4000 en dan na 20 (m) links onverharde weg op.

volg ANVT-borden.

Gemeente Westdorpe

De GPS coordinaten van de locatie zijn:

51.15.44.87 N

3.51.15.23 E

Wie o wie komt er deze kant op?

bewerkt door Bleek
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 dagen zwemtraining ? dat gaat vast goed komen dan met die triatlon :P

Ik ben er de zaterdag ook pas rond de middag hoor want kom uit de nacht dus moet ff een beetje slapen en de zondag zie ik wel hoe laat ik er ben.

Verder niemand van hier geloof ik, wel jammer :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wij gaan naar all american wheels dit weekend

ik ga liever in axel rijden buiten georganiseerde events om (=minder druk)

Ik heb werkelijk geen idee of het druk zal zijn met de ANVT dat zie ik vanzelf wel :P

Het feit is dat dit bijna in mijn achtertuin is en ik het vrijwel aan mezelf verplicht ben om te gaan ;)

bewerkt door Bleek
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 dagen zwemtraining ? dat gaat vast goed komen dan met die triatlon :P

Ik ben er de zaterdag ook pas rond de middag hoor want kom uit de nacht dus moet ff een beetje slapen en de zondag zie ik wel hoe laat ik er ben.

Verder niemand van hier geloof ik, wel jammer :(

Nee, alleen zaterdag zwemmen. Zondag (rustdag)weet ik nog niet wat er gaat gebeuren. Als ik ga dan bel ik je wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, alleen zaterdag zwemmen. Zondag (rustdag)weet ik nog niet wat er gaat gebeuren. Als ik ga dan bel ik je wel.

Is goed Paul lijkt me leuk voor de zondag en dat is ook een manier van rusten :P

Ik ben nu net thuis van mijn werk dus gauw wat slapen en dan naar daar om te zien hoe of wat.:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo net terug van een zeer geslaagde eerste dag. Ik moet de foto´s nog binnen krijgen van iemand want zelf was ik vergeten om de sd kaart in de camera te steken :frusty: dus kon welgeteld 4 foto´s nemen en die zijn nog van andere ook.

Deze heb ik nog gemaakt met mijn gsm en zal zorgen dat ik morgen de kaart er wel in heb zitten.

swfordb25olyv5m4isks.jpg

Zoals je ziet is het best leuk daar (althans dat is mijn ervaring).

bewerkt door Bleek
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo ik ben ook weer terug van een zeer geslaagd weekend in Axel.

Hier een linkje naar mijn foto´s (dat was sneller en makkelijker) zodat de mensen die nog steeds naar Axel willen komen rijden een idee hebben.:P

Moet toch eens kijken om grote aantallen foto´s te uploaden hoe dat precies werkt want eerst 40 foto´s te verkleinen en dan weer hier zetten ben je nog een uurtje bezig.

http://www.mijnalbum.nl/Album=OFS33KFC

bewerkt door Bleek
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er waren een paar goeie blubber stukken bij ja verder was het goed te doen.

Ik stond er wederom van te kijken wat mijn jeepje eigenlijk kon er waren natuurlijk stukken die ik niet moest pakken omdat mijn jeep vrijwel niet is aangepast.

Er is al eens balletje opgegooid met sommmige forummers om eens een dagje te rijden daar dus ben benieuwd of dat er eens van gaat komen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zal pas na de vakantie´s worden denk ik Maarten want er zijn redeljk wat evenementen de komende tijd en midden in de zomer is daar ook niks denk ik.

Maar er zal een datum(s) geprikt worden i.s.m het beheer daar. Ik weet wel al dat ik minsten 10 man moet hebben voor dat hij het hek vanaf s'morgens open gooi maar

als ik zo links en rechts al vernomen heb zou dat geen probleem moeten zijn.

To be continued

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...