Spring naar bijdragen

Volgens Mijn Geen Ls In De Achteras


Recommended Posts

Hallo, na een tijdje afwezig te zijn geweest heb ik er weer een aangeschaft kon niet zonder een zj uit 96 met 141000

km op de teller iets verhoogt en 31 er,s eronder dus helemaal happy weer de vorige eigenaar had alle olieen laten vervangen dus ook de diffs bij de aankoop geprobeerd maar toen deed hij het niet of niet goed opgeled van mijn kant

ik bedoel dus het welbekende kraaien hupje of bokken dat doet ie nu wel op asvalt maar na een paar maanden zonder ls

erin gereden te hebben (wat ik denk) zou er dan schade aan de plaatjes zijn onstaan of moet ik gewoon de olie in de achteras vervangen met alsnog LS erbij

Ik heb ook het testje van you tube gedaan met alles in de N stand op de bak achterwielen los van de grond maar met een goeie LS in de as moeten de wielen als je er aan draait allebij de zelfde kant op draaien dat doet ie nu niet draaid in tegengestelde richting

Zo dit was mijn vraag en ik wens iedereen weer welkom op dit superforum

mvg, Ad

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarschijnlijk heb je of echt geen LS (lijkt me sterk) of ze zijn echt versleten. Of je een LS as hebt kun je zien op het typeplaatje van de as (onder een boutje van de diff deksel).

Als ze versleten zijn, moet je ze gewoon vervangen en daarna olie met LS toevoeging gebruiken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo bedankt voor de snelle reactie er zit een plaatje op maar onleesbaar ik denk dat ik de gok maar waag om alles te verversen en dan zie ik maar of er wat verandert en dat huppen ik zie als ik links scherp instuur de linker achterband verspringen hetzelfde effect als sper op asfalt vandaar dat ik het zoek in LS in de diff maar met z'n allen en alle ervaring hier komen we er wel uit denk ik maar ik vind het leuk dat ik weer een project heb

Mvg Ad

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo alles eruit gehad en schoon gemaakt nieuwe olie erin een flesje LS van de dealer €9,50 viel mee gelijk ff gevraagt wat het kost om de plaatjes te vernieuwen, hij zij +/_ € 750-, maar kan ook meer zijn , maar alles is ok weer zat dus geen LS in en de plaatjes zijn weer los hij bokt niet meer dus het viel achteraf mee er is toch een paar maanden zonder LS gereden kan je ook wel aan de banden zien maar die wil ik toch vernieuwen

Dus ieder bedankt voor het meedenken !!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...