Spring naar bijdragen

Keuzes Keuzes..


Nikonised
 Share

Recommended Posts

Nieuwe chinees of een gebruikte merkbrug, prijzen zijn vaak nagenoeg gelijk.

Ik heb dezelfde afwegingen gehad, probleem bij de budget spullen is nazorg, je zult als over 4 jaar schakelaar kapot gaat er rekening mee moeten houden dat je een Gamma oplossing moet zoeken.

Dan het type brug, los van wat praktisch is denk ik dat in jou garage gezien de 2e poort je eigenlijk alleen een 1 of 2 kolommer kan plaatsen, een 4 kolomer past ook maar je kan niet meer door de achterste poort uitrijden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb in dec 09 een 4 koloms fog gekocht voor een goeie 500 euro.

Doet sinds dan dienst voor mijn jeeps en die van mijn vrienden...

Ben er heel tevreden over, ik heb wel beperkingen t.o.v. een 2 palen brug.

Maar ik voel me er veiliger onder (weet dat dit natuurlijk maar larie is maar vind het steeds eng als mijn auto op de 2 palen brug bij mijn broer hangt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb in dec 09 een 4 koloms fog gekocht voor een goeie 500 euro.

Doet sinds dan dienst voor mijn jeeps en die van mijn vrienden...

Ben er heel tevreden over, ik heb wel beperkingen t.o.v. een 2 palen brug.

Maar ik voel me er veiliger onder (weet dat dit natuurlijk maar larie is maar vind het steeds eng als mijn auto op de 2 palen brug bij mijn broer hangt.

Ik denk dat je voornamelijk op een brug aan de ophanging of assen werkt en dan vind ik de rijplaten van een 4 kolommer in de weg zitten, plus dat een 2 kolommer minder ruimte in neemt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb zelf een 4 koloms, en als ik deze ga vervangen wordt het weer een 4 koloms, ik zie eigenlijk helemaal geen voordeel in een 2 koloms buiten dat je wielen gelijk vrij hangen maar dat is bij mij in veel situaties helemaal niet handig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jullie hebben me inderdaad weer aan het denken gezet.. :blush: thnx! ik zag het effe niet..Een 4 koloms past wel maar dan is de overige ruimte/indeling niet meer functioneel..

Dus het wordt een 2 koloms.. maar dan nieuw of gebruikt? Het blijkt nl dat de "amerikaanse" bruggen ook uit China komen. En er zijn enkele Italiaanse bruggen te koop.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat je voornamelijk op een brug aan de ophanging of assen werkt en dan vind ik de rijplaten van een 4 kolommer in de weg zitten, plus dat een 2 kolommer minder ruimte in neemt

Ik heb lange "ass steunen" gemaakt.

Er is nog geen enkele klus aan de ophanging of assen aan de jeeps geweest die we niet konden doen ...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb lange "ass steunen" gemaakt.

Er is nog geen enkele klus aan de ophanging of assen aan de jeeps geweest die we niet konden doen ...

ik heb ook nog geen enkele klus zonder brug niet kunnen doen, lijkt mij gewoon dat als ik eronder moet klooien dat ik zo min mogelijk in de weg wil hebben en dus een 2 koloms, ben zelf niet zo groot en voor het olie verversen hoef ik hem al niet meer op te krikken :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...