Spring naar bijdragen

Nieuw + Jullie Mening


Recommended Posts

Beste Forumleden,

Ik ben me al een tijdje aan het oriënteren op de aankoop van een YJ, dus dan kom je automatisch op dit forum uit :lol:. Als het op auto's aankomt ben ik meestal wat impulsief, nu wil ik het anders aanpakken ;) ;). Ik heb onderstaande advertentie gezien. Stel dat deze helemaal goed is, is de prijs dan reëel? Zoals jullie zien ben ik niet van plan zelf iets op te gaan bouwen ;)

Klik Hier

Ik moet nog gaan kijken en rijden, punten die hier op het forum genoemd worden gaan natuurlijk mee!

Groeten

Frank

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Frank, welkom op het forum en onder de verslaafde :D

Het is een mooie wrangler maar veeeeeeeeeeelll te duur voor dat bouwjaar.

Daar koop je een mooie TJ (nieuwe model) voor uit 98-2001 en die rijd een stuk luxer (schroefveren ipv bladveren)

Dus ik zou verder gaan kijken als je dat geld uit wilt geven naar een TJ

Groeten Bas

Link naar opmerking
Deel via andere websites

mmm... was er al bang voor. Laat ik de vraag dan anders stellen: wat mag die kosten?

@Sjikita. Ik heb een beetje lopen Googelen, maar een dikke (Bulllbar, chroom etc) TJ kom je toch ergens rond de € 18.00 uit.

@ruward: ik heb altijd ruzie met geld, doet namelijk nooit wat ik wil ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

mmm... was er al bang voor. Laat ik de vraag dan anders stellen: wat mag die kosten?

@Sjikita. Ik heb een beetje lopen Googelen, maar een dikke (Bulllbar, chroom etc) TJ kom je toch ergens rond de € 18.00 uit.

@ruward: ik heb altijd ruzie met geld, doet namelijk nooit wat ik wil ;)

Moet natuurlijk € 18.000 zijn, nulletje vergeten.

Zie bijvoorbeeld deze, zit alleen nog geensofttop bij: Klik hier

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ah kijk, je gaat er dus niet mee het terrein in ?

Dus je wilt veel bling bling ? Wat zoek je precies ?

Een auto die glimt of wil je een stoere jeep uiterlijk, verhoogd enz.

Komen er stickers op of ga je er echt mee rijden ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je bent gek, veel te duur.

Koop -zoals gezegd- een standaard TJ van 97-2000 en doe zelf de rest.

Als je 'm niet voor het terrein gaat gebruiken kun je een lier + lierplaat van 300 euro op een bumper schroeven. Aansluiten kan dan nog wel een keer, niet?

Een beetje rondkijken en die buisjes aan de zijkant zijn er ook tweedehands zat te koop.. etc etc etc

Intussen de komende maanden/jaar eens rustig rondkijken naar goede sidebars en bumpers.

Als je dan tenslotte een keer besluit om lekker eens te doen waar hij voor is gemaakt flikker je al die troep eraf en installeer je de goeie dingen. :)

...kom net voorbij de 'te koop' hoek: klik

Zo kan het ook. Goeie prijs, mooi ding.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die is inderdaad een stuk goedkoper en nieuwer... maar wel de verkeerde kleur (heeft te maken met het doel waar we hem voor in willen zetten)... en zoals aangegeven wil er zelf niet al te veel aan hoeven doen.

Die ik op het oog heb is in ieder geval veel te duur dat is duidelijk, ik ga verder kijken. In ieder geval bedankt allemaal... voor nu. I'll be back :D .

Groeten

Frank

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die is inderdaad een stuk goedkoper en nieuwer... maar wel de verkeerde kleur (heeft te maken met het doel waar we hem voor in willen zetten)... en zoals aangegeven wil er zelf niet al te veel aan hoeven doen.

Die ik op het oog heb is in ieder geval veel te duur dat is duidelijk, ik ga verder kijken. In ieder geval bedankt allemaal... voor nu. I'll be back :D .

Groeten

Frank

Wat voor kleur zoek jij dan?

Staar je ook niet blind op al het bling bling spul. Niet alles wat blinkt is goud! Ken genoeg jeepers die voor veel geld een jeep kochten en dachten een mooie nette bak te hebben gekocht.

Helaas bleken ze de bekende kat in de zak gekocht te hebben en konden ze alsnog duizenden euro's uitgeven om de jeep goed te krijgen.

Ik heb ook gezocht naar een yj. Ik vond een mooie standaard yj uit 1993 voor 3900 euro met 73000 km op de teller. Toen ging ik de jeep aankleden met zoals jij dat omschrijft bling bling spul. Ik kocht andere fenders grotere banden , andere velgen , verhogingsset , sideskirt , andere bumpers , lier , andere stoelen , lampenset op dak , sofftop , halve deurtjes enz enz. Als je dat effies allemaal bij elkaar optel heb je zomaar nog eens 10000 euro uitgegeven.

Daarom moet je je niet helemaal blind staren op de prijs. Veel mensen roepen vaak veels te duur maar we hopen allemaal dat als wij onze jeep verkopen. Wij ook de hoofdprijs ervoor krijgen. Of het nu een yj , tj of cj is. We wachten allemaal op die ene persoon die wel betaald wat wij ervoor betaald hebben en wat wij als prijs nu uiteindelijk in gedachten hebben.

bewerkt door michel1972
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zoek een zwarte. En ik ben het wel met je eens. Als je ziet wat er allemaal op die Jeep zit, dan kost dat een vriendelijke duit voor je zo ver bent met een halve TJ.

Ik ben al weer een tijdje aan het struinen, maar kan er geen vinden die mij zo aantrekt. En ja, dat heeft alleen maar met uiterlijkheden te maken.

Blijft natuurlijk wel het feit dat hij te duur is. Misschien de boel maar eens even laten bezinken...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...