Spring naar bijdragen

4X4S Gezocht Voor Beach Challenge


Beach Challenge
 Share

Recommended Posts

Beste Jeep liefhebbers,

Door het wegvallen van de 4x4s van de landmacht en die van de landrover club zijn wij op zoek naar enkele 4x4s die voor en tijdens ons evenement over het strand rijden met cameraploegen, officials en wedstrijdleiding.

Het evenement is de Beach Challenge ( NK cross triathlon) die op 9 juli in Kijkduin ( Den Haag) wordt gehouden. http://www.beach-challenge.nl/

Een leuke middag/avond, een lunchpakket, een leuk aandenken en de brandstofkosten zijn je beloning en uiteraard krijg je voor 6 juli een ontheffing om op het strand van Kijkduin te mogen rijden.

Er is de mogeljkheid om je auto na afloop af te spuiten.

Heb je interesse of heb je vragen neem dan contact op met Frits Broks op 0624621315 of via mail naar carselll@wanadoo.nl

Graag tot ziens op 9 juli.

Frits.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Hallo Charly,

Sorry voor de late reactie, maar als je een Jeep bezit die op het strand kan rijden en ook nog mensen kan meenemen ben je van harte welkom.

Gr. Frits

ik had nog gebeld en ge smst heb niet meer vernomen of alles goed is door gekomen via de sms ivm niet werken van email

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik had nog gebeld en ge smst heb niet meer vernomen of alles goed is door gekomen via de sms ivm niet werken van email

Hallo Martijn,

Wij hebben inmiddels een ontheffing voor het strand aangevraagd voor het door jou opgegeven kenteken.

Kan jij via mijn mail reageren? carsell@wanadoo.nl of info @vuurwerkhal.nl

Groeten Frits.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...