Spring naar bijdragen

Rolbar in poly body?


Recommended Posts

kunnen jullie ook op een mooie manier zorgen dat mijn RVS Rolbar stevig en goed in mijn polyster bak komt te zitten!?

Heb al verschillende ideeen gehad, maar is me nog niet gelukt!

En hij moet toch eigenlijk wel klaar zijn voor de Jamboree........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

kunnen jullie ook op een mooie manier zorgen dat mijn RVS Rolbar stevig en goed in mijn polyster bak komt te zitten!?

Heb al verschillende ideeen gehad, maar is me nog niet gelukt!

En hij moet toch eigenlijk wel klaar zijn voor de Jamboree........

hey Jorg das een tijd geleden.

dit is voor je cj neem ik aan toch niet voor de comanche

:bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

kunnen jullie ook op een mooie manier zorgen dat mijn RVS Rolbar stevig en goed in mijn polyster bak komt te zitten!?

Heb al verschillende ideeen gehad, maar is me nog niet gelukt!

En hij moet toch eigenlijk wel klaar zijn voor de Jamboree........

een ex-jeepmaatje van mij heeft dat ook een poly badkuip op zijn CJ5 zitten. hij had extra steunen met buizen erop op zijn chassis gelast. en gaten in zijn poly badkuip geboord voor de buizen die op zijn chassis zijn gelast. daar heeft hij zijn rolbar opgemonteerd. als je de rolbar alleen wilt vast zetten in poly badkuip. en je gaat over de kop dan blijft er weinig over van je poly badkuip. en las je bevestigingssteunen op je chassis. dan heb je meer kans op overleven

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien ook een idee om eventueel metalen plaatjes tussen je poly body en bodylift te plaatsen als versteviging en ondersteuning. Er zit namelijk een behoorlijk verschil in dikte en kwaliteit tussen de diverse poly body's en vooral de mindere kwaliteit body's kunnen na verloop van tijd gaan scheuren

Mijn poly body is bij de rollbar extra verstevigd en daar bijna 3 cm dik. Of het daadwerkelijk ook zal houden als ik ondersteboven kom te liggen is nog de vraag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hey Jorg das een tijd geleden.

dit is voor je cj neem ik aan toch niet voor de comanche

:bye1:

Hey!! das inderdaad lang geleden!! Het is inderdaad voor de CJ.. die staat al een tijdje stil en nou kregen we het bericht dat we naar de Jamboree mogen...

Dus moeten we hem even in orde maken haha..

De Comanche is nog steeds mijn dagelijkse wagen... die rijdt wel mee naar Frankrijk, maar gaat niet het terrein in haha

Hoest met U?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...